IntelAmdAti Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sinnsykt bra grafikk! =) Blir artig å se om burken kan hamle opp med dette Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Forresten, til dere andre bruker dere ratt/pedal, eller pad? Jeg hadde tenkt å kjøpe ratt/pedal for en stund siden, men jeg ble anbefalt mot det av en som hadde prøvd. Han sa det var unøyaktig og helt unaturlig. Hva med dere andre? Eh hallo!?! Gå tilbake til han fyren og slå han hardt i hodet med kontroller'n og si: JEG VIL HA RATT NÅ!!!! He he! En gang ratt og du ser deg aldri tilbake. Dil'n var vel at GT4 skulle bøndles med Logitech Driving Force 2. Kongepakke spør du meg - har 1'ern selv. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 å spille bilspill uten ratt og pedaler er som å stå på slalom uten ski Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg mistenker at mye av de training greiene er vanskeligere med pad enn det er med ratt/pedal. Du ser liksom på den bar'en at de bremser analogt og samme med gass og ratt. Padden er liksom enten bånn gass eller bremsen i bånn og, det er jo ikke helt bra Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Selvfølgelig er det bedre med ratt enn med kontrollen. Det er 10 ganger mer kjørefølelse å kjøre med ratt enn uten! Da føles det faktisk som om du kjører bil! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Ser helt greit ut Ser helt greit ut? Nå tar du vel litt i? Men spøk til side. Det er sankk om en 4 år gammel maskin på 300Mhz, så dette er virkelig utnyttelse av systemressurser. Men hvem vet? Mulig spillet kjører i 10 fps Endret 27. april 2004 av CobraM Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen som har prøvd GT4 Prologue? Var rimelig lang med rimelig vanskelige oppgaver i trainingen. Åååå jeg vil ha GT4 nuh Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvordan kan dette være GT4? Se på denne siden som bildene er hentet fra. Der står det tydelig at "released Jul 19, 2002. I tillegg så ligger det inne en link til GT5??? Tror det er skjedd noe med tallene her... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Joda, jeg har GT4 Prologue, og de bildene der er fra rolling demoen, eller altså den demoen som går når du ikke trykker start eller noe annet. Release datoen og det med GT5 tror jeg er litt mer tvilsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå