Gå til innhold

Image & Shapetek

Anbefalte innlegg

De er alle 200/250, foruten bootdisken på 9.1GB.

Inni helvete! Hvor mye kosta ikke alt det der ? Hva brukes den serveren til ? :scared:

Det koster jo mindre enn et fedt stylinsett til en bil. Hver sin interesse men noen liker bruker litt penger på disk og andre bruke tusen kroner i helga på fyll.

Bruksområdet for noe sånt er jo først og fremst dobbel og trippellagring word dokumenter, for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er alle 200/250, foruten bootdisken på 9.1GB.

Inni helvete! Hvor mye kosta ikke alt det der ? Hva brukes den serveren til ? :scared:

Det koster jo mindre enn et fedt stylinsett til en bil. Hver sin interesse men noen liker bruker litt penger på disk og andre bruke tusen kroner i helga på fyll.

Bruksområdet for noe sånt er jo først og fremst dobbel og trippellagring word dokumenter, for sikkerhets skyld.

WTF! Klarer du å fylle opp over 20 disker med WORD dokumenter :p

Mye skriving :scared:

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
WTF! Klarer du å fylle opp over 20 disker med WORD dokumenter :p

Mye skriving :scared:

Enig, er du Forfatter eller ?? hehe spøk til side, hvor mye koster noe slikt ?? (20 hardisker ??)

Jeg er student, så jeg skriver heller mer enn en forfatter (av Ari Behn's kaliber hvertfall) ;)

Fornøyelsen har vel kostet noe i rettning 40-50 rimlige biler :ermm:

Lenke til kommentar
hva gjør man uten floppy med s-ata disker?

Installerer windows på en vanlig disk og oppgraderer bios også drivere,

Finner så diskene med å høyreklikke på min datamaskin og behandling, deretter diskbehandling

Endret av Lord Hell
Lenke til kommentar

hmm ikke så jeg vet om, hadde ikke så mye trøbbel med mitt hovedkort når jeg bygde pcen min, hmm.. det som var litt rart, skal forklare

Jeg å brudern kjøpte samme pc, samme Hovedkort, ulikt kabinett, mitt kabinett skrudde jeg inn alle skruene som var synelig gjennom hovedkortet, mens på bruderns stemte ikke skruene helt med hovedkortet ;) så han har 2 skruer mindre enn meg..

Lenke til kommentar

Har ikke noe med kor mange skruer som e såtte inni hovedkortet.

Er ikke helt sikker på om det er noe ekstra som skal under hovedkortet ellerno.

Pga slotsenne passer ikke helt overens med kabinettet. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...