Gå til innhold

Image & Shapetek

Anbefalte innlegg

Rammer kun til harddisk og floppy. Ellers er alt som "normalt". Helt vanlig ATX hovedkort, og alle vanlige komponenter ellers. Fordelen med kabinettet er at du har masse plass til annet stæsh. 10 brønner gir store muligheter. Hjulene på kabinettet gjør at det kan trilles under skrivebordet. Er du interessert i mitt kabinett? Det ser helt nytt ut. Og du kan få med rammer og det du trenger. Jeg selger det billig hvis det hentes hos meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, har gått i flere uker nå, å tenkt på å kjøpe Dette kabinettet, og så gå det steget videre å kjøpe Drevramme til hardiskene valgte da disse på grunn av at den har heat pipes og har vibrasjonsisolerende oppheng. Link her

Har også planer om å Total isolere det med noen matter fra Mist link Her

Lenke til kommentar
:scared: Hvor mange gb(tb) diskplass er det i den maskinen der?

Sier jo lit tom kapasiteten til slike serverkabinett :yes:

Hehe ikkje godt og si men det er sikkert noen Terra-Byte... hvis ikkje alle er smådisker på 20-30GB :p

Lenke til kommentar
...Slenger med ett bilde som viser hvor flott og stort i & s er :)

DSCN9908.jpg

God plass? Synes personlig det skulle vært 10-15cm dypere, ala Lian Li PC-76 :)

er dette det kabinettet som var på tg04 og hadde 21 harddisker??

Lenke til kommentar
Siden denne posten inneholder informasjon om i&s server towere så legger jeg til et spm.

Hvordan er det med filter på dette toweret?

Og er det enkelt å sette på et filter f.eks denne på viften som blåser inn?

Du jeg skal gjøre det samme, jeg skal kjøpe meg det kabinettet der, men jeg driver å tenker over hva jeg skal kjøpe, om jeg skal kjøpe inn Filter (slik som du viste) og mye annet... støydempings matter hardisk oppheng osv... jeg tenkte på disse her da, siden di kjøler med Heat Pipes i tilegg til oppheng.. kan bli litt dyrt per hardisk da ;)

Zalman drevramme m/heatpipes

Lenke til kommentar

Hehe ikkje godt og si men det er sikkert noen Terra-Byte... hvis ikkje alle er smådisker på 20-30GB :p

De er alle 200/250, foruten bootdisken på 9.1GB.

Lenke til kommentar

De er alle 200/250, foruten bootdisken på 9.1GB.

Inni helvete! Hvor mye kosta ikke alt det der ? Hva brukes den serveren til ? :scared:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...