funkyfrog Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Rammer kun til harddisk og floppy. Ellers er alt som "normalt". Helt vanlig ATX hovedkort, og alle vanlige komponenter ellers. Fordelen med kabinettet er at du har masse plass til annet stæsh. 10 brønner gir store muligheter. Hjulene på kabinettet gjør at det kan trilles under skrivebordet. Er du interessert i mitt kabinett? Det ser helt nytt ut. Og du kan få med rammer og det du trenger. Jeg selger det billig hvis det hentes hos meg. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Image% Shapetek Slenger med ett bilde som viser hvor flott og stort i & s er Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hehe, har gått i flere uker nå, å tenkt på å kjøpe Dette kabinettet, og så gå det steget videre å kjøpe Drevramme til hardiskene valgte da disse på grunn av at den har heat pipes og har vibrasjonsisolerende oppheng. Link her Har også planer om å Total isolere det med noen matter fra Mist link Her Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ...Slenger med ett bilde som viser hvor flott og stort i & s er God plass? Synes personlig det skulle vært 10-15cm dypere, ala Lian Li PC-76 Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm kan jo bare legga de på bunnen av kabinnetet då! hehe Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 ...Slenger med ett bilde som viser hvor flott og stort i & s er God plass? Synes personlig det skulle vært 10-15cm dypere, ala Lian Li PC-76 Sykt me hd da!! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hvor mange gb(tb) diskplass er det i den maskinen der? Sier jo lit tom kapasiteten til slike serverkabinett Endret 2. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 10 stk. 5¼" Bare 9 på den jeg skal ha meg Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvor mange gb(tb) diskplass er det i den maskinen der?Sier jo lit tom kapasiteten til slike serverkabinett Hehe ikkje godt og si men det er sikkert noen Terra-Byte... hvis ikkje alle er smådisker på 20-30GB Lenke til kommentar
lizon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ...Slenger med ett bilde som viser hvor flott og stort i & s er God plass? Synes personlig det skulle vært 10-15cm dypere, ala Lian Li PC-76 er dette det kabinettet som var på tg04 og hadde 21 harddisker?? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det var fint jeg så posten om dette. Jeg vurderte å kjøpe dette kabinettet selv og nå har jeg bestemt meg. Er det noen med flere bilder av kabinettet. Gjerne bilder av et modda et. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Siden denne posten inneholder informasjon om i&s server towere så legger jeg til et spm. Hvordan er det med filter på dette toweret? Og er det enkelt å sette på et filter f.eks denne på viften som blåser inn? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg kommer med bilder av mitt som er "lett" modda. Må fikse digicam først tho. Noen som har ett program som gjør om BMP filer til jpeg ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg kommer med bilder av mitt som er "lett" modda. Må fikse digicam først tho. Noen som har ett program som gjør om BMP filer til jpeg ? paint? Lenke til kommentar
Mima Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 http://anime.no/forum/galleri/show.php?id=4783 Her er ett dårlig bilde med vinduet jeg har lagd og vannkjølingen. Lenke til kommentar
lizon Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg kommer med bilder av mitt som er "lett" modda. Må fikse digicam først tho. Noen som har ett program som gjør om BMP filer til jpeg ? du kan bare redigere den i paint og lagre den som gif. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Siden denne posten inneholder informasjon om i&s server towere så legger jeg til et spm. Hvordan er det med filter på dette toweret? Og er det enkelt å sette på et filter f.eks denne på viften som blåser inn? Du jeg skal gjøre det samme, jeg skal kjøpe meg det kabinettet der, men jeg driver å tenker over hva jeg skal kjøpe, om jeg skal kjøpe inn Filter (slik som du viste) og mye annet... støydempings matter hardisk oppheng osv... jeg tenkte på disse her da, siden di kjøler med Heat Pipes i tilegg til oppheng.. kan bli litt dyrt per hardisk da Zalman drevramme m/heatpipes Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvor mange gb(tb) diskplass er det i den maskinen der?Sier jo lit tom kapasiteten til slike serverkabinett Hehe ikkje godt og si men det er sikkert noen Terra-Byte... hvis ikkje alle er smådisker på 20-30GB De er alle 200/250, foruten bootdisken på 9.1GB. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hei, eg lurte bare på om dette kabinettet : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE910BB Kan brukes som helt vanlig kabinett ?, har Kt3 Ultra2 hovedkort E det et bra kabinett ? Kan putte alt ka en vanlig pc har inne i det kabinettet ? Personlige meninger . . . Den rommer MER enn et vanlig Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Hvor mange gb(tb) diskplass er det i den maskinen der?Sier jo lit tom kapasiteten til slike serverkabinett Hehe ikkje godt og si men det er sikkert noen Terra-Byte... hvis ikkje alle er smådisker på 20-30GB De er alle 200/250, foruten bootdisken på 9.1GB. Inni helvete! Hvor mye kosta ikke alt det der ? Hva brukes den serveren til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå