Gå til innhold

Kva er bra med CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CS:

 

- Tåler du ikke whining, så overse det. Ikke bli sur på engasjerte folk. Jeg er enig i at mange ganger er det folk jeg ikke tåler skrifta på, men jeg overlever.

 

- Grafikk. Hva er poenget med så virkelighetstro grafikk som mulig? for det første krever det en maskin som koster laangt over mitt busjett, i tillegg når det nå frem til de aller fleste. Lave maskin krav er lurt for å nå frem til massene.

 

I tillegg til at grafikken ikke er krevende er den ufattelig enkel. Man ser alt man vil se, og fancy texturer og lysreflekterende bakker i all verdens farger mener nå jeg er forstyrrende.

 

Grafikken tilegner seg gameplayet på en glimrende måte, man sitter ikke og måper og man sitter heller ikke og forbanner seg over feil og uklarheter.

 

- Gameplayet er genial enkelt. Ganske enkelt genialt. Finn ut på best mulig måte å ta motstanderne på. Er ikke som UT og quake der den som hopper mest og treffer best vinner. Her kreves det taktikk og timing. Gjør man litt feil eller blir overumplet taper man, det bringer frem aggresjon, konsentrasjon og engasjement. Alt som skal til for en herlig hevn :devil:

 

- Realisme. CS er IKKE realistisk, og det skal heller ikke være det. cs er et spill som ikke har som mål å være realistisk, men det skal være ren underholdning.

 

Kan aldri tenke meg at de som laget den først cs betaen tenkte på realisme, bare å ha det gøy.

 

Basta!

 

Selvfølgelig finnes det to sider av samme sak. Jeg kan se objektivt på cs og finne MYE negativt om det. I denne saken er jeg objektiv og fokuserer på det positive. Ettersom det er det jeg føler for nå :)

Lenke til kommentar

Da kan jeg konse om det negative:

 

1. Skjoldet.

2. Cheatere.

3. AWP-horer.

4. Campere.

5. Whinere.

6. 1337's.

7. Laggers (highpingere).

 

Kom ikke på mer, men fikk med det meste.

Noen som fattet pointet mitt?

 

Det er ikke noe galt med CS, det er noe galt med mange av de som spiller det.

CS er så bra som du selv vil ha det, og akkurat derfor vinner det en verdig førsteplass hos meg.

Lenke til kommentar

watte opp cs på skolen er vel ikke det beste? har dere sinnsyke maskiner på skolen eller? eller spillte dere på open_gl i det heletatt? eller var det software...?

grafikken er vel ikke helt sinnsyk på "software" som mange sikkert vet..

 

CS er FEEET!

Lenke til kommentar

med custom modeller kan grafikken i CS bli riktig så pen...f.eks. jeg bruker custom våpen modeller som jeg synes er mye bedre enn dem jeg finner i f.eks. far cry for øyeblikket (spiller FC med alle settings på v.high)

samme gjelder player models, hvis du finner noen skikkelig bra, kan CS se meget pent ut...selve maps'ene er det lite å gjøre med, men våpen og spiller modeller er enkelt å fikse :)

 

 

det som er bra med CS?

 

-lave maskinkrav sånn at alle kan spille det

-RASK gameplay (har vansker med å finne ett annet MP spill som har tislvarende respons på kontroll, har kanskje noe med at det krever så lite at en ny maskin kjører det kjempebra, ikke veit jeg)

-ikke like rask som UT/Q3 (som jeg synes er litt For rask igjen...får ikke summet meg før jeg er død lissom ;) )

-fun maps som fy_iceworld2k :thumbs:

Lenke til kommentar
Har hørt så mykje bra om cs og bestemte meg for å prøve det... på datarommet på skulen er cs installert på dei fleste maskinene..! Eg fyrte opp spelet med høge forventningar...

 

Det fyrste som slo meg var at det var eleeendig grafikk, eg fekk nærmast sjokk!

Syns ikkje det spelet var morosamt i det heile teke!

 

Kva er det som er bra med det spelet?

Absolutt INGENTING! ... Spillet er gammelt, ser elendig ut og ER elendig.

Kanskje på tide med noe NYTT?

Lenke til kommentar

Smak og behag. Som jeg sa i stad, CS er så bra som du vil ha det til.

 

Eier du litt skills og finner de rette folkene å spille med, så er CS blant de beste spillene som noensinne er laget. Basta. Hihi, og kan jeg spørre deg om en ting hvis du virkelig hater CS?

HVA I HULESTE HELVET* GJØR DU PÅ CS FORUMET???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...