Gå til innhold

Kva er bra med CS?


Anbefalte innlegg

Har hørt så mykje bra om cs og bestemte meg for å prøve det... på datarommet på skulen er cs installert på dei fleste maskinene..! Eg fyrte opp spelet med høge forventningar...

 

Det fyrste som slo meg var at det var eleeendig grafikk, eg fekk nærmast sjokk!

Syns ikkje det spelet var morosamt i det heile teke!

 

Kva er det som er bra med det spelet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er morsomt med CS er:

 

+Det går fort

+Er nostalgisk og masse gode minner

+God aim

+Spiller man mye, blir man god

 

 

Tror egentlig det med minnene er det som får meg til å stadig ta noen timer med CS, av og til! Vil jeg ha Uber grafikk, tar jeg meg en tur i skogen! Ellers spiller jeg Battlefield Vietnam for tiden.

 

Å sammenligne CS med andre spill er som å finne alternativer til sjakk. CS er CS og sjakk er sjakk.

 

MVH Øyvind

Lenke til kommentar

Jeg har spilt mange spill i mitt liv, og ingen multiplayer spill kommer naere cs som et spill. hvis du skjonner.

 

de taktiske mulighetene er nesten uendelige, hver kamp er annerledes, og folelsen man far da man blir god er kjempedigg.

 

temaet er kult, vapnene, granatene, alt. man vil bli god pa alle vapen, og hver av dem trenger forskjellige taktikker og aim for a mastres.

finne ut beste maten og ta ut fiendene pa, lure fienden, rushe. ahh

 

og det med grafikken.. jeg syntes grafikken er helt fin jeg, cs er liksom cs, forventer ikke noe bedre grafikk. det er som sjakk liksom, veldig enkelt, men uendelige muligheter, og man behover ikke bra grafikk i sjakk ;) ja eller tetris. cs er et spill som sjakk eller tetris hvor man blir presentert med enkle regler og slikt, men spillet utvikler seg til avanserte greier da man kommer inn i det.

 

quake 3 og unreal tournament blir liksom ikke det samme for meg heller.

Lenke til kommentar

Hva som er bra med CS?

Det blir så artig som man vil ha det til egentlig.

 

Ræva grafikk sier du?

Kjører man Sotfware- eller Direct3D mode så er man dømt til å bli skuffa.

Selv kjører jeg 800x600 OpenGL og er veldig fornøyd.

 

Spiller man også på en server som man blir eid så er det jo veldig lett å bli lei. Finn deg en server med jevngode folk. Når man ligger midt på treet eller på toppen av statsen så er det jo litt artig. Det ligger en rekker poster her om såkalte n00b-servere.

 

Bare spill litt til du så skal du nok se at det blir artigere etterhvert :thumbs:

Lenke til kommentar

Nå syntes jeg CS er tidenes dårligeste MP spill. Det som ødelegger gleden er først og fremt holdningen til de som spiller. Når skal ungene forstå det er et spill og ikke virkelig liv?.

 

Det som plager meg litt med CS det skal være så virkelighetstro det blir urealistisk. HVEM kan springe rundt med en halvautomat-hagle fra hoftehøyde, og HVEM kan springe rundt med et automatvåpen og enda treffe? Du hadde nok heller truffet taket... Det veit alle som har skutt med våpen i sitt liv...

Lenke til kommentar
Nå syntes jeg CS er tidenes dårligeste MP spill. Det som ødelegger gleden er først og fremt holdningen til de som spiller.Når skal ungene forstå det er et spill og ikke virkelig liv?.

 

Det som plager meg litt med CS det skal være så virkelighetstro det blir urealistisk. HVEM kan springe rundt med en halvautomat-hagle fra hoftehøyde, og HVEM kan springe rundt med et automatvåpen og enda treffe? Du hadde nok heller truffet taket... Det veit alle som har skutt med våpen i sitt liv...

 

Hmm... Tenker du over det du skriver?

 

Når skal ungene forstå det er et spill og ikke virkelig liv?.

 

og så i avsnittet under kommer

 

HVEM kan springe rundt med en halvautomat-hagle fra hoftehøyde, og HVEM kan springe rundt med et automatvåpen og enda treffe? Du hadde nok heller truffet taket... Det veit alle som har skutt med våpen i sitt liv...

 

CS er et spill. Det er meningen at du skal kunne skyte gjennom vegger og mens du løper.

 

Hvis du ville ha et virklighets tro spill, fyr opp Operation Flashpoint å sjekk hvor mange som spiller det på nett.

Lenke til kommentar
[

og så i avsnittet under kommer

 

 

CS er et spill. Det er meningen at du skal kunne skyte gjennom vegger og mens du løper.

 

Hvis du ville ha et virklighets tro spill, fyr opp Operation Flashpoint å sjekk hvor mange som spiller det på nett.

Ja, men poenget er spillet er lagt opp til at dette skal virke så virkelighetstro. Det er det ikke så 95% av ungdommene nå til dags trur de kan skyte en hagle fra hoftehøyde.

Lenke til kommentar

Det fantastisk morsomme og enkle gameplayet.

Det at man kan sammarbeide med andre som et lag med uendelige taktiske muligheter osv osv.

Det med at kniven ikke blir sløv når man slår den i veggen er enkelt og greit bra.

CS er virkelighets tro på noen måter.

Men spill kan ikke være for virkelighets tro.

Se på AA, det er veldig virkelighets tro, men også grusomt kjedelig.

CS er den perfekte balanse.

Det er ingen monstre med eller andre rare ting og det er ikke for virkelighets tro.

 

Plomma

Lenke til kommentar
Nå syntes jeg CS er tidenes dårligeste MP spill. Det som ødelegger gleden er først og fremt holdningen til de som spiller. Når skal ungene forstå det er et spill og ikke virkelig liv?.

Eller kanskje sånne ryktespredere/gledesdrepere som deg? ;) Spillet er gøy, hva er pointet med å følge med på den stygge teksten som ruller nedover skjermen? Voicewhinere kan du stoppe lyden fra gjennom statsvinduet.

Lenke til kommentar

Enig med det joltaire sier.

 

Til trådstarter: cs blir morsommere jo bedre du er, og jo mer du spiller, jo bedre blir du. Altså blir det bare morsommere og morsommere.

 

Jeg derimot likte cs fra første gang jeg spilte det, selv om jeg ble eid av botene. Kan trygt si at det hender ikke lenger :D

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Nå syntes jeg CS er tidenes dårligeste MP spill. Det som ødelegger gleden er først og fremt holdningen til de som spiller. Når skal ungene forstå det er et spill og ikke virkelig liv?.

 

Det som plager meg litt med CS det skal være så virkelighetstro det blir urealistisk. HVEM kan springe rundt med en halvautomat-hagle fra hoftehøyde, og HVEM kan springe rundt med et automatvåpen og enda treffe? Du hadde nok heller truffet taket... Det veit alle som har skutt med våpen i sitt liv...

#1: Det må idiotene som spiller det ta på sin regning. Har ingenting med cs som spill å gjøre

 

#2. Joda, railguns, ion pointers og ikke minst Warhead Launcher er typ -saklig-. Eller hur?

Lenke til kommentar
Har hørt så mykje bra om cs og bestemte meg for å prøve det... på datarommet på skulen er cs installert på dei fleste maskinene..! Eg fyrte opp spelet med høge forventningar...

 

Det fyrste som slo meg var at det var eleeendig grafikk, eg fekk nærmast sjokk!

Syns ikkje det spelet var morosamt i det heile teke!

 

Kva er det som er bra med det spelet?

Bra med CS:

 

- bra grafikk om du endrer innstillinger, maskin

-artig

-lærerikt

-Trener refleksjonen sin

-veldig kult

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...