PCen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 trenger minst mulig trådløst tastatur, ikke IR, kan bestille fra utlandet om nødvendig, men hvor finner jeg det?? Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tror du kan få ett mini tastatur på www.microplex.no .. er ikke sikker om det er tråløst men. Jeg liker mini tastatur. Litt morsomt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 microplex selger ikke tastatur, sjekk litt før du poster da. http://www.directron.com/ack570.html http://www.intolect.com/index%20products.htm http://www.intolect.com/ack550detail.htm Virker som om de siste shipper til utlandet ihvertfall Lenke til kommentar
twotoneblue Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Veldig ålreit om man kunne funnet et sett med mus + tastatur(under 30cm) som ikke har IR... Skal snuse litt rundt og poste om jeg ser noe. (Hva bruk har du for mini-tastatur, jeg for min del vil at det skal kunne passe ned i den bæreveska til shuttle'n min =) ) Håper vi får noen svar snart... Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) microplex selger ikke tastatur, sjekk litt før du poster da. Alle skal leke admin her. Skjønner det ikke. Endret 27. april 2004 av maGic^ Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 microplex selger ikke tastatur, sjekk litt før du poster da. Alle skal leke admin her. Skjønner det ikke. Dersom man ikke vet, er det bedre å holle kjeft.... Feilinformasjon er irriterende Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 microplex selger ikke tastatur, sjekk litt før du poster da. Alle skal leke admin her. Skjønner det ikke. Vel, det har ingenting med admin å gjøre. Det har med det at man slenger inn poster av noe som virker som en grunn til å få opp postcounten. Jeg pleier ihvertfall å sjekke\evt så vet jeg om butikker fører det folk spørr etter. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ikke for å skape irritasjon her, men de mini-keyboardene du linket til er IR. Noe som trådstarter ikke ville ha Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) *irritert* Beklager det, men fant ingen uten IR. Hvorfor vil du ikke ha det trådstarter? EDIT: jeg fant ikke ett ENESTE trådløst uten IR Endret 28. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
twotoneblue Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Skal vi se Har et på 36cm her(a4tech) og et på rett over 30cm eller 12,5" her(Gyration) Nå er det sånn at de Gyration greiene ikke er rent billige 120USD er jo til å kimse av. mmm Kanskje noen andre har bedre lykke enn undertegnede i jakten på en overkommelig løsning. Og til for å avklare det med "hvorfor ikke IR", selv om jeg ikke er trådstarter, er det vel sånn at( dette må jeg understreke at jeg ikke har noe belegg for å si )at om du sitter i sofan drøye 3 meter unna receivern og leker med form factorn på stormskjerm er det ikke gøy å skrive universitetsoppgaver da receiver bare får med seg halvparten av klikkene... jaja... Jeg har ikke prøvd men får litt vondt i magen av IR, og kanskje etter en stund i hjernen av RF men litt kreft får man tåle =) Jakten fortsetter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå