Gå til innhold

mini tastatur, trådløst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig ålreit om man kunne funnet et sett med mus + tastatur(under 30cm) som ikke har IR... Skal snuse litt rundt og poste om jeg ser noe.

(Hva bruk har du for mini-tastatur, jeg for min del vil at det skal kunne passe ned i den bæreveska til shuttle'n min =) )

Håper vi får noen svar snart...

Lenke til kommentar
microplex selger ikke tastatur, sjekk litt før du poster da.

Alle skal leke admin her. Skjønner det ikke.

Vel, det har ingenting med admin å gjøre. Det har med det at man slenger inn poster av noe som virker som en grunn til å få opp postcounten. Jeg pleier ihvertfall å sjekke\evt så vet jeg om butikker fører det folk spørr etter.

Lenke til kommentar

Skal vi se

Har et på 36cm her(a4tech) og et på rett over 30cm eller 12,5" her(Gyration)

Nå er det sånn at de Gyration greiene ikke er rent billige 120USD er jo til å kimse av. mmm

Kanskje noen andre har bedre lykke enn undertegnede i jakten på en overkommelig løsning.

Og til for å avklare det med "hvorfor ikke IR", selv om jeg ikke er trådstarter, er det vel sånn at( dette må jeg understreke at jeg ikke har noe belegg for å si )at om du sitter i sofan drøye 3 meter unna receivern og leker med form factorn på stormskjerm er det ikke gøy å skrive universitetsoppgaver da receiver bare får med seg halvparten av klikkene... jaja... Jeg har ikke prøvd men får litt vondt i magen av IR, og kanskje etter en stund i hjernen av RF men litt kreft får man tåle =)

Jakten fortsetter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...