opresterud Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er avhengig av å ha både headset m/mic og line-out til vanlig 2-kanals stereo forsterker tilkoblet samtidig. Finnes det noe lydkort som takler dette? (og ikke koster i SB xxxx Platinum klassen) Er det evt. mulig å bruke to lydkort samtidig med WinXP? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det går fint å bruke to lydkort i XP samtidig, men etter det jeg vet går det ikke an å route outputen til mer enn ett kort av gangen av den samme lyd- typen. Dvs. at du kan sende midi- lyd fra det ene lydkortet og wave til det andre. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har behov for det samme, og siden mitt headset har volumkontroll på ledningen er løsningen enkel og billig: Kjøp deg en stereo jack-forgrener (1*3,5mm jack han til 2*2,3mm jack hun). Jeg kjøpte en slik i helgen, og betalte blodprisen 75,- på datakjeden. man kan sikkert finne det nye billigere andre steder. Uansett, dette burde vel gjøre det for deg også, opresterud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå