Gå til innhold

Utsatt, utsatt, utsatt!

Anbefalte innlegg

Jeg blir matt!! De spillene jeg virkelig gleder meg til blir jo bare utsatt hele tiden!

Unreal2 - Utsatt!! Til jul!!?? :roll:

Call of Cthulhu - Utsatt til august!!!?? :eek:

Neverwinter Nights - hmmm, kan det være utsatt mon tro?? Neimen, utsatt til juli! Jaja... Kjekt det.. :evil:

Jeg vil ha et kjekt spill for en gangs skyld! Siste spill jeg kjøpte var Renegade, og det var bånn, bånn, bånn!! Veldig kjekt å kaste 400 kroner rett i dass!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

zupermensh... ikke kjøp pcspill! alle suger jo... eneste som er litt gode er sc og cs, men til ps2 er det mange dritkule spill og det kommer flere gode hele tiden.

btw, har ikke sett noenting nyskapende i unreal2 picsene enda, men god grafikk er jo nok for og selge enorme mengder spill.

Lenke til kommentar

Liker ikke noen av konsollene. Vet ikke hvorfor, men har aldri gjort det. Har prøvd en del spill, men får ikke rette "feelingen", hvis du vet hva jeg mener. Blir for mye arcade, og kontrollene er jo håpløse!!

Hadde kanskje vært greit hvis jeg fikk en PS2 eller X-box gratis, men **** om jeg kjøper dem!! :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 22:20, El_PoLLa skrev:

zupermensh... ikke kjøp pcspill! alle suger jo...

åhhh.. Når skal du slutte med det tompratet ditt. Alle suger jo.. (Fjortiss oppførsel og ganske usaklig)

Jeg håper inderlig at det spillet jeg ønsker meg mest ikke blir en dag forsinket. Nemlig Toca Racer.. åj hvor jeg gler meg. Eneste konsollen jeg virkelig har sansen for det er Xbox. God grafikk, og mye ekstra utstyr..

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 22:10, zuperMensch skrev:

Jeg blir matt!! De spillene jeg virkelig gleder meg til blir jo bare utsatt hele tiden!

Jeg er glad enkelte produsenter ikke tar lanseringsdatoer så høytidelig og heller satser på å lage produktet ferdig og bra før det lanseres til folket. Det burde du også sette pris på.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 23:13, TST skrev:

Jeg er glad enkelte produsenter ikke tar lanseringsdatoer så høytidelig og heller satser på å lage produktet ferdig og bra før det lanseres til folket. Det burde du også sette pris på.

Ja, ja, ja... Forstår jo HVORFOR spillene er forsinket, men jeg er like matt for det!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 23:13, TST skrev:

Hehe, ja bare se på Micro$oft som holder lanseringsdatoer hellig. Er nesten bare uferdige produkter som blir sleppt fra den kanten !!!!

Competent people solve problems, smart people prevent them!

[ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-04-05 00:00 ]

Lenke til kommentar

det er jo alt for mange gode titler som blir sluppet nå i disse dager spør du meg. Freedom force, jk2, heroes4, Dungeon Siege, blood omen2, global operations, tony hawk 3(pc)... osv..

Har eksamen å tenke på i tillegg. Nestn bra tittler som unreal2 blir sluppet nå. Da hadde alt gått til h :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 22:59, SintBrus skrev:

Jeg håper inderlig at det spillet jeg ønsker meg mest ikke blir en dag forsinket. Nemlig Toca Racer..

Vet nesten ikke om jeg tør å si det SintBrus...men det blir nok litt forsinket. Codemasters har utsatt datoer på ganske mange av spillene sine dessverre :sad:

I tillegg til TOCA er både IGI2 og POW utsatt!

Så jeg sier bare: #!*&%#!!!

De som vil, kan lese saken her

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-04 23:16, Kenny000 skrev:

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :wink:

Tror derfor Unreal 2 blir KONGEBRA!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-04-04 23:17 ]</font>

Unreal 2 blir nok bra, men gleder meg mye mer til Unreal Tournament 2003. Kommer multiplayer demo i mai, og spillet kommer forhåpentligvis i slutten av juni.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 11:31, Toa skrev:

Quote:

On 2002-04-04 23:16, Kenny000 skrev:

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :wink:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-04-04 23:17 ]</font>

Unreal 2 blir nok bra, men gleder meg mye mer til Unreal Tournament 2003. Kommer multiplayer demo i mai, og spillet kommer forhåpentligvis i slutten av juni.

hvor har du hørt om den demoen?

Lenke til kommentar

Det er bra Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.

-----------------------------------------------------

Der skal jeg drepe deg Espen000!!! Ettersom du drepete mitt nydelige "Advaced Guard Tower" i Renegade på 2 sekunder mens jeg satt i telefon grrrrr!!!!ha ha ha! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...