alos Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Satt å spilte Medal of honor i fred å ro for 3 timer siden, så plutselig blei skjermbildet helt fucka opp og jeg ser masse striper over skjermen i gul og lilla, er det skjermkortet eller hovedkortet som er messa opp? opsettet mit er som følgende: MSI k7T turbo Duron 850 Geforce 2 gts/pro Noen som har en ide om hva som er ødelagt? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Heisann! Har vært borti samma problem tror jeg!?! ..en masse striper loddrett over hele skjermen i en masse farger, og det var umulig å orientere seg fram på noe måte visuelt. Jeg brukte format c: Eneste fellesnevneren her er skjermkortet - for jeg har også GeForce2 GTS.... Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har opplevd det samme med et nytt Gainware geforce 3 ti/460 titanium 200, masse striper i ekle farger og skikkelig ullsokk-skjermbilde. Jeg sendte kortet tilbake til Komplett. - Hjalp det å formatere C: ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå