kristoffer89 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg kjøpte nytt lydkort. 5.1. jeg har innstalert driverne og valgt 5.1 i høytaler oppsett. når jeg skal høre på musikk på winamp, så hører jeg bare lyd fra bakre høyre høytaler og bass fra subwooferen. og noen ganger får jeg Driver_irql _not _less _or _equal og starter dumping av fysisk minne. jeg har win xp, 120gb, 512mb ram, 128mb grafikk, pentium 4,asus P4P800 hovedkort Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ta en titt på denne tråden Lenke til kommentar
kristoffer89 Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 det er langt ifra det problemet jeg har. det er om noen veit hvorfor dette skjer med lydkortet mitt. Driver_irql _not _less _or _equal på lydkortet Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Har du prøvd et annet pci spor.. Kan være problemer med kompabilitet, eventuelle dårlige drivere eller liknende Ikke usannsynlig at du kan ha en irq konflikt på maskinen heller Menge andre har samme problem http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/5695/ Endret 26. april 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå