salah Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Hei... Jeg har studert skjermkortet mitt etter to timers spilling, og jeg har funnet ut at skjermkortet mitt trenger kjøling Jeg fant en liten kjøler for en 300 MHz's prossesor, og har tenkt til å sette den på. Den kjøleren passer perfekt til den svarte store brikka på skjermkortet der det står "GeForce 2 Mx 200". (Du kan se den svarte brikka her: http://www.thepc.info/images/skjermkort.jpg ) (Det er en svarte brikka der det står "S3" på jeg mener) Legg merke til at det bildet ikke er lik som skjermkortet mitt. Problemet mitt med å sette det på er at jeg ikke finner noen ting som kan feste det, og jeg er "redd" for å bare lime det på. Kan noen hjelpe meg med å sette det på, eller en eventuell veiledning? Strøm til vifta er ingen problem, jeg har noen kabler ledig. Takker for alle svar. Endret 26. april 2004 av pavlion Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Du kan bruke strips (hvis du finner en løsning). Du kan også bruke lim og lime den fast ja. Da er det vanskelig å fjerne kjøleren senere hvis det skulle være nødvendig (?) - er jo "bare" et GF 2 MX kort. edit: ville selv lagt kjølepasta og brukt litt (super)lim i hvert hjørne av gpu til å lime kjøleren fast. Endret 26. april 2004 av Fnygaa Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Om du først skulle finne på å lime den fast, så bruk superlim.. om du har kjølepasta så ha kjølepasta på hele den "svarte brikka" di bortsett fra i hjørnene som du har superlimet.. fungerer fett for meg :] har samma greia men bare på ramen av skjermkortet.. gOOd lUck o_Ô Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Den beste løsningen er å bruke artic silver glue. Da har du lim og kjølepasta i ett, og du får et bra resultat. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ja GF 2mx er mesr ræva kort nesten som man ikke *trenger* vifte lol Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ville brukt en blanding av termisk lim å pasta, funke piece godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå