fullifaencom Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Er ikke du en morsom en? Hvis du tenkte på "lærer"-tingen, var det serriøst... Uansett, Vet jo at du ikke leger driften til slikt, MENMEN å ha en upatchet IIS? Det er ikke særlig god reklame, verken for Skagenfondene eller "sikkerhets ekspertene" som drifter webserverne deres (og gjett om de skal få høre det :-)) At dette er gjort av en "script-fjortiss" gør saken enda verre for SF og NP ang. hacker / cracker... hvem bryr seg? om jeg kaller det en hacker vet alle hva jeg mener, og kaller jeg det en cracker vet også alle hva jeg mener. How gives a damn Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ang. hacker / cracker... hvem bryr seg? om jeg kaller det en hacker vet alle hva jeg mener, og kaller jeg det en cracker vet også alle hva jeg mener. Hwo gives a damn? Not me. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) ang. hacker / cracker... hvem bryr seg? om jeg kaller det en hacker vet alle hva jeg mener, og kaller jeg det en cracker vet også alle hva jeg mener. Hwo gives a damn? Not me. Å du later jo til å ha forstått det her da.... siden du kan si jeg bruker feil ord Uansett tror jeg det er på tide at vi avslutter den tråden. Edit: Plutselig forsto jeg at du kanskje svarte på who gives a damn :-) Endret 26. april 2004 av fullifaencom Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Edit: Plutselig forsto jeg at du kanskje svarte på who gives a damn :-) Very clever boy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå