fullifaencom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 www.skagenfondene.no er i natt tydeligvis hacket :-| Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Så ikke helt riktig ut den siden nei Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tror det er kjedelig og leit for alle som har penger der Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ftp://skagenfondene.no/ er vel det vel.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ftp://skagenfondene.no/ er vel det vel.... Nei Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jaja nå venter det vel en liten overaskelse til de annsate når de kommer på jobb. irreterende at folk absolutt må gjøre slike meningsløse ting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Dette er jo ganske dårlig av webmaster på skagenfondene... Pubstro-hacking gjøres jo stort sett ved å utnytte kjente bugs i IIS. Men rart at de hacker en public server, det blir jo oppdaga ganske fort... Pubstro = public storage, ta et kjapt søk på google for mer info! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kommer ikke inn på www.skagenfondene.no. Derimot på skagenfodene.no får jeg opp dette bildet: Bilde 1 og hvis jeg trykker på "Vis kilde", får jeg opp dette: Bilde 2 ....men det visste dere sikkert Lenke til kommentar
pekle Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tror det er kjedelig og leit for alle som har penger der Tja, ver glad for at dei konsentrerer seg om å forvalte pengane istaden for å dille med heimesida si :-) Lenke til kommentar
TEE Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tror det er kjedelig og leit for alle som har penger der Hvorfor skulle det ha noe å si for de som har pengene sine hos Skagenfondene? Ikke engang en analfabet 13-åring vil ha noe av verdi liggende på samme server som hjemmesidene sine. At hjemmesidene er endret etc. skal ikke ha noe å si for den daglige driften av et firma, dersom man da ikke baserer seg 100% på webshop eller noe sånt. I hvilket tilfelle man ikke ville hatt en upatchet IIS gående. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tror det er kjedelig og leit for alle som har penger der Jeg har penger der, men er ikke spesielt lei meg. I hvert fall ikke av litt fantestreker fra noen fjortiser.. . da er jeg mer lei meg for den dårlige avkastningen de siste årene..... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 www.skagenfondene.no er i natt tydeligvis hacket :-| Det kalles CRACKET. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 www.skagenfondene.no er i natt tydeligvis hacket :-| Det kalles CRACKET. It had to come Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det kalles CRACKET. Nope. [hæk], (eng.) datasnok; person som har som hobby å hacke, dvs. bryte seg inn på datasystemer og -nettverk som vedkommende ikke har lovlig tilgang til. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det kalles CRACKET. Nope. [hæk], (eng.) datasnok; person som har som hobby å hacke, dvs. bryte seg inn på datasystemer og -nettverk som vedkommende ikke har lovlig tilgang til. Det er bare medias forvrengning av sannheten. "Hack" i ordets originale betydning var pranks utført av studentforeninger ved MIT og andre amerikanske universiteter i 60-årene. I dag har ordet "hack" også betydning utenfor dataverdenen: In a similar vein, a "hack" may refer to works outside of computer programming. For example, a math hack means a clever solution to a mathematical problem. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det kalles CRACKET. Nope. [hæk], (eng.) datasnok; person som har som hobby å hacke, dvs. bryte seg inn på datasystemer og -nettverk som vedkommende ikke har lovlig tilgang til. Det er bare medias forvrengning av sannheten. "Hack" i ordets originale betydning var pranks utført av studentforeninger ved MIT og andre amerikanske universiteter i 60-årene. I dag har ordet "hack" også betydning utenfor dataverdenen: In a similar vein, a "hack" may refer to works outside of computer programming. For example, a math hack means a clever solution to a mathematical problem. Det kan godt være, men "hacking" er fremdeles det ordet som formelt brukes i slike situasjoner som dette. Uansett blir dette det samme som med ordet "lærer", som opprinnelig betyr "djevel" Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er ikke du en morsom en? Hvis du tenkte på "lærer"-tingen, var det serriøst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå