Villmink Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 William Hung på idol audition William Hung - She bangs (the video) Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Litt morsomt, men jeg har sett bedre Lenke til kommentar
Neo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Han der har jo tatt helt av i usa. Må ha med egne sikkerhetsvakter på skolen sin og greier. Han er usa's forbilde, hvis han kan klare det, kan hvem som helst klare det. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Her har vi ham igjen W. Hung Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 vel, må skuffe dere, totom topper lista hjemmeside for totom.. jeg anbefaler og laste ned et par sanger... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 vel, må skuffe dere, totom topper lista hjemmeside for totom.. jeg anbefaler og laste ned et par sanger... herregud mann, de har jo downs! føler du at det er morsomt å mobbe som er psykisk utviklings hemmet? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg tror nå plutselig at CFD har en mulighet allikevel... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hmmm, tror jeg også. CFD er god Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Hvem er CFD? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du har 1150 innlegg og vet ikke hvem CFD er? Søk etter CFD på medlemmer. Det er CFD Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Åja, han CFD ja... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 vel, må skuffe dere, totom topper lista hjemmeside for totom.. jeg anbefaler og laste ned et par sanger... .. noe som faktisk ikke er så forbanna gøy å kødde med. Synes det er tøft jeg, at de gjør det på tross av sine problemer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 vel, må skuffe dere, totom topper lista hjemmeside for totom.. jeg anbefaler og laste ned et par sanger... .. noe som faktisk ikke er så forbanna gøy å kødde med. Synes det er tøft jeg, at de gjør det på tross av sine problemer. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) vel, må skuffe dere, totom topper lista hjemmeside for totom.. jeg anbefaler og laste ned et par sanger... Skjerp deg! Latterlig å trakke ned på mennesker som er fysisk og psykisk satt tilbake og det de gjør, når de en gang prøver. Kom tilbake til denne tråden og unnskyld deg selv - når/hvis du blir voksen. Edit: Drittunge! Endret 30. april 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå