Vallhall Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei dere Når jeg spiller Gp4 , så plutselig kan jeg bli "slengt" tilbake til desktop. Noen som ennå spiller dette spillet å har vært borti dette problemet?. Min pc er Intel 3.2 ,9800XT soundblaster Audigy 2 og HK IC7-MAX3 Jeg har siste drivere Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ALLE får da til å installere dette.. Isåfall er det PEBKAC som spiller inn. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Isåfall er det PEBKAC som spiller inn. Altså; Problems Existing Between Keyboard And Chair? xD Endret 26. april 2004 av Shinobi Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Isåfall er det PEBKAC som spiller inn. Altså; Problems Existing Between Keyboard And Chair Nøyaktig Går du videre? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 HEHE ja dere kan spøke folkens, hadde det vært så enkelt. Saken er den at skjermen blir svart plutselig og går tilbake til desktop, kan også skje at spillet rebooter maskinen, kan ikke huske å hatt dette problemet med win 98. Noen som har seriøse forslag? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) hadde slike problemer da mitt hk ikke støtter agp x8. prøv og sette agp til x4 og fastskriv av i smartgart.. fikk svart skjerm inne i spillet,og rar lyd. så frøs hele spillet. Endret 26. april 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå