Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett er sirup over hele norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monet på Nesna. 2200/500. Har hatt problemer med ugjevne hastigheter, av og til så ille at d kan ta laaang tid å logge seg på f.eks. Hardware.no. D er verst når d er dårlig vær, da kan d altså være sirup ! D er fordi forbindelsen mellom Monet på Mo I Rana og nesna er trådløs, d går via link, så derfor spiller været en stor rolle i denne samanhengen, atmosfæriske forstyrrelser !:hmm:

Lenke til kommentar
Monet på Nesna. 2200/500. Har hatt problemer med ugjevne hastigheter, av og til så ille at d kan ta laaang tid å logge seg på f.eks. Hardware.no. D er verst når d er dårlig vær, da kan d altså være sirup ! D er fordi forbindelsen mellom Monet på Mo I Rana og nesna er trådløs, d går via link, så derfor spiller været en stor rolle i denne samanhengen, atmosfæriske forstyrrelser !:hmm:

det stemmer dette,bor selv i mo i rana

supertrekt her,men nå er speed bra igjen her :)

Lenke til kommentar
Edit: 671 kbit/s hos ITavisen. Alt er som normalt (har 1 mbit linje).

:lol:

Jeg har Tele2. Opplever enkelte ganger at linja bare stopper i noen minutter. Plutselig hopper jeg ut av MSN og refreshing i Opera går ikke. Da må jeg vente noen minutter, så kommer det tilbake igjen. Det plager meg ikke der og da, men i lengden er det irriterende.

ITavisen: Nedlastingshastighet: 660 kbit/s.

20kbit/s under det normale. Har 0,704Mbit linje.

Lenke til kommentar

Hadde det utrolig tregt i helga som var.

Speedometeret på ITAvisen varierte fra 69 til 950kbit.

Internett var stort sett ubrukelig, kunne ikke poste her engang. Alt bare timet ut.

Men IRC og Enemy Territory funket 100%.

Men funka plutselig helt som normalt i dag når skrudde på PC'en..

Har 1Mbit fra Tele2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...