PC^2020 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 det var slik i går kvlt. blant annet fikk ejg ikke opp VG og start.no og slik Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) ngt her, gjøvik. litt opp og ned, men mister ikke internetten... holder meg på 900-1200kbit har en rapport til å komme med: 476 kbit/s på en 30mbit linje sirup... Endret 26. april 2004 av aklla Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Merket sirup på surfing, på mange utenlandske sider, men også apollo.no.. Irc forbindelser til utenlandske servere lagget og droppet ut iblandt. Men nå går alt fint 1mbit Telenor Møre Og Romsdal, Vestlandet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Morsomt med IRC. Fem-seks sider med bare quit-join. En hvert tiende min ca. Lenke til kommentar
leoss Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 NGT Trondheim her. 2000 ned og 520 opp, akkurat som forventet. Men det virker som om mange internettsider bruker veldig lang tid på å svare, dvs lang tid fra klikk til ferdig nedlastet. Særlig plagsomt inne på www.komplett.no, kan ta opptil 30 sek fra jeg klikker til noe skjer, men så kommer siden på plass asap. Akkurat nå kommer jeg ikke inn på komplett i det hele tatt, og www.komplett.no svarer ikke på ping. 2 forespørsel avbrutt, og to "målnettverket kan ikke nåes" Jo der kom jeg inn på komplett igjen, etter 45sek. Leoss Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Alt fungerte fint før jeg la meg i natt, men før jeg skulle på jobb i dag var alt sirup. Gadd ikke å kjøre en test på ITavisen fordi det tok en evighet å komme inn. MTUlink 1024/256, Tønsberg. På jobben er alt bare bare fint. Braathe Gruppen, fiber. Endret 26. april 2004 av Swag Lenke til kommentar
carmaa Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ikke bare Komplett, Skandiabanken også... Sitter på NTNU's nettverk i trondheim, skulle ikke være no problem med hastigheten Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ...faen! Nå fikk jeg lyst på sirup! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er flere av de store IRC nettverkene som har blitt DDOS'et løpet av helgen. De holder forsatt på enkelte nettverk. Dette kan medføre til at flere servere er nede og at trafikken generelt er lav. Hvertfall i USA og store delere av Europa. Man trenger store mengder med bandwith for å ddos flere servere/nettverk, og dette er ikke snakk om par 10mbits, men kanskje 1gig og oppover. Dessuten har linja her i Norge vært generelt treigt. Men dette skyldes vel isp for mitt tilfelle. Har et dårlig modem som ikke takler linja. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 NIKS merker ikke noe med telenor's adsl (1Mbit/venter på 2Mbit). Bor på sørlandet. (vennesla) Lenke til kommentar
squad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 linja mi har vert ustabil i ca 1 uke nå, bluecom 1024/256 grimstad Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) slettet Endret 3. oktober 2004 av Ferdinand Lenke til kommentar
Marik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Grunnet vedlikehold vil ADSL-kunder i følgende områder oppleve brudd mellom 01:00 og 06:00: Det er tregt fremdeles i vestfold , får tro det blir bedre utover dagen. For de er ferdige med vedlikeholdet i dette området nå. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ikke treigt her. Men på hw.no og søstersidene er det sinnsykt treigt idag. Telenor 2Mbit Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ...faen! Nå fikk jeg lyst på sirup! Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Dumt spørsmål sikkert, men hva er nix? Ingen som vet? Neivel, da får jeg gjette. Jeg tror det er.....hmmm.........et dyr i afrika? http://www.uio.no/nix/ Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Fordi det stadig er så mange som opplever dårlig nett, ville det ikke vært mulig å fått til noe her på hw.no? Tross alt verdens største forum og norges største dataside, tror at "vi" har litt slagkraft om den bare blir stilt inn i riktig retning... Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Dumt spørsmål sikkert, men hva er nix? Ingen som vet? Neivel, da får jeg gjette. Jeg tror det er.....hmmm.........et dyr i afrika? Det står litt om nix her: UIO NIX NIX er samtrafikkpunktet for internettrafikk i norge. Men flere ISPer har egene samtrafikkavtaler som går utenom NIX. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Alt går helt greit her med chello i oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå