Vargtass Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 *bump* Trenger virkelig et defekt R9600/9700/9800, send meg en PM hvis du har et liggende, på forhånd takk. mvh r. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Da hdde jeg også gjort GPU modden... Sitter og kribler om jeg skal ta minnet også! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Få se en close-up av loddejobben ! VDDR & VDDQ modden kan du ta, anbefaler deg å være VELDIG forsktig med VREF modden. Tror det var denne som tok livet av mitt gml R9800. (ikke selve loddejobben, men triksingen med vref etterpå..) Noen før/etter resultater å vise frem? mvh r. Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Nice guide! Har veldig lyst til å modde kortet mitt nå, men jeg lurer på en ting: Kunne jeg sett noen bilder av hvordan du lodda ledningene i andre enden? Altså på disse potensiometrene. Kunne vert greit å et bilde av det, så jeg kan være sikker på hvordan jeg gjør det. Så, den lista di med anbefalinger: Du prata om ekstreme kjølinger og slikt, kan du si hva min er, slik at jeg har noe å gå utifra? bilde av kortet mitt Kjøleribba er den som fulgte med "Ultimate edition" og vifta er en prosessorvifte som jeg har satt på. Ribba er ikke varm å ta på. Endret 30. oktober 2005 av Sjulimann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå