Novec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ATI har skutt gullfuglen med 9800-kortene sine hos entusiaster; de yter godt og prisen er overkommelig for de fleste. Er man i tillegg en overklokker er det ikke mange modifikasjoner som skal til før man kan få enda bedre ytelse. Artikkelen finner du her Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Takk for en god guide Foreløpig syntes jeg det er litt drøyt å gyve løs på mitt nye 9800 kort. Men kommer nok ganske garantert til å teste dette litt senere når det er blitt passe gammelt Endret 26. april 2004 av bussemannen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Fin guide! Var disse resultatene med standard kjøling? Savnet resultater med forskjellige kjøleløsninger og spenninger. Var dette et Pro-kort forresten? Personlig har jeg ikke loddeskills nok til å gå løs på kortet mitt, men med litt hjelp kunne det ha vært interessant å moddet det. Må hvertfall vente til jeg har fått vannkjøling. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 OppsummeringPå en skal må nok denne modden betegnes som middels vanskelig skal det kanskje stå skala? Synes guiden var ganske bra Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Nice guide Men jeg tør ikke gjøre noe slikt med mitt 9800pro enda Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Kortet i Guiden er et Radeon 9800Pro fra Club3D, og ja, disse resultatene er med standard kjøling. Jeg jobber med bedre kjøling "as we speak", med minus grader altså Vanskelighets graden av denne modden står beskrevet som middels om man er stø på handen og har brukt en loddebolt et par ganger. Endret 26. april 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 En nyydelig guide med flotte illustrasjoner, kort og godt! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Veldig bra Forsett slik! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Denne var bra! Men på min Vgpu mod brukte jeg bare en vanlig motstand, noe som kanskje er best hvis du vet hvilken spenning du skal ha, dessuten slipper du at klåfingra folk kommer inn og skrur på potmeteret. Link til en 9600 modde side Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Veldig bra og lettfattlig guide dette her. Kunne kanskje ha kommet for ett halvt år siden Vddq kan du måle på andre siden av kortet, på C136. More of this ok.no Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 DETTE er den type artikkler jeg har savnet. Takk for en meget fin og godt forklart artikel. Nå må jeg bare få fingrene i et kort... Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg anbefaler dere også å øve litt på et gammelt ubrukt hovedkort Har et gammelt brukt hovedkort liggende, funker det? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg anbefaler dere også å øve litt på et gammelt ubrukt hovedkort Har et gammelt brukt hovedkort liggende, funker det? tror han mente ett gammelt hovedkort som ikke er i bruk... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hm, tror nok ikke jeg lar mitt 9800 gå under kniven helt sånn uten videre. Får ta Ti200 kortet jeg har liggendes istedet, selv om jeg ikke bruker det til noe spess. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 dette passer veldig bra da jeg har nettopp lagt inn en ordre på en 9800 kort.. kjempe guide.. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg anbefaler dere også å øve litt på et gammelt ubrukt hovedkort Har et gammelt brukt hovedkort liggende, funker det? tror han mente ett gammelt hovedkort som ikke er i bruk... Jeg tror også det Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 More of this ok.no On the way! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg anbefaler dere også å øve litt på et gammelt ubrukt hovedkort Har et gammelt brukt hovedkort liggende, funker det? hehe det er nok en skrivefeil, brukt er det som er ment, deffekt eller ok er ikke så nøye, bare du ikke trenger det noe mer Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er bra gutta, sånn det skal være... Lenge siden jeg har sett en så nyttig artikkel her nå, ikke at det andre ikke ahr vært nyttig, men denne trengte jeg. Det virket nesten litt gøy og Kortet mitt har allid vært for kaldt til at det er bra for det på "standard" hastighetene 430/380 9800pro kortet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå