syncmasta Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Når jeg har vært på ferie og skal brenne bildene ut på en cd så vil jeg gjerne lage en cd label med småbilder utenpå coveret så jeg kan se hvilke bilder som er på cd`n!!! Er det noen programmer som kan hjelpe meg med dette å gjøre det automatisk??? Håper det er noen som vet!! Endret 25. april 2004 av syncmasta Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 du kan sette opp en batch i photoshop som gjør dette Lenke til kommentar
syncmasta Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ja...ehh.... sikkert en stor jobb for en som ikke har så mye peiling på photoshop!! Må da være et program som fikser dette?? Eller? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jo... Photoshop fikser dette!! Lær deg det! - er enkelt som troll! Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ULead DVD Pictureshow gjør dette som en lek. Men det lager bildeframvisning på enten VCD eller DVD til bruk i DVDspiller. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du kan laste ned gratis Ulead Photo Explorer 6.0 på http://www.ulead.com Jeg tror den har mulighet til å lage indeksbilder på lysbildeshow. I hvertfall har versjon 8.0 det (ikke gratis, men du kan laste ned prøveversjon) Lenke til kommentar
syncmasta Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Ja.... Var ikke foto CD jeg skulle lage da... Skulle lage CD LABEL som viser i grove trekk hva som er av bilder på cd`n uten å putte den i spilleren!!! De har slike program på fotobutikker, men har ikke klart og funnet noe i den duren.... skal jo helst slippe og formere bildene selv og slikt da vettu... Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg sjekket opp i min Photo Explorer 8, og den kan printe ut thumbnails av de bilder som du velger, og du kan angi marger og størrelse sånn at det passer sånn noenlunde i en CD. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ehm... Bruk Nero sin sak, eller Neato sitt program... Så kjøper du slike "klistre på cden din" ting til printeren og printer mesterverket ditt ut...... Det er kjempelett - det letteste er nok å gå i en butikk og kjøpe NEATO sitt "kit" så får du bruksanvisning og alt du trenger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå