eUnaas Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 ...har lastet ned mye TØFFE fonts fra http://www.1001freefonts.com, men nå har jeg XP... og da klarer jeg ikke å få brukt skriftene... noen osm har noe råd? eller må man ha engne fonts til winXP? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det skal funkere med vanlige fonter... Har du copiert fontene til c:windowsfonts ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Husk at for mange fonter gjør Windows tregt. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-04 21:55, JSS skrev:Det skal funkere med vanlige fonter... Har du copiert fontene til c:windowsfonts ? ...det går ikke. det er unulig ålegge til noen filer til fonts-mappen. ja jeg har XP Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Selvsagt går det an å kopiere fonter til x:windowsfonts . Enten er noe galt med windows'en (lite sannsynlig), ellers gjør du noe feil. (sannsynlig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå