royale Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Bad Taste er jo ganske syk. (Morsom også) Jason filmene er jo ganske syke de også. (Friday the 13th) Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Vet ikke om den en nevt, men Battle Royale er ganske syk. En gjeng tenåringer som skal drepe hverandre med forskjellige våpen. Er vell gjerne konseptet som er sykest. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Vet ikke om den en nevt, men Battle Royale er ganske syk. En gjeng tenåringer som skal drepe hverandre med forskjellige våpen. Er vell gjerne konseptet som er sykest. Det er nevnt... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Med lilleslem i spissen. Men 2'ern fortjente ikke den DVD-plata den ble laga på! Makan til dårlig film må du lete lenge etter, men 1'ern var bra Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Edit: Feil tråd :!: Endret 7. april 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 The mason Family Jeg å dama leide den på ei video sjappe, Dama gikk å la seg etter 20 min inn i filmen orken ikke den ...Syk film om hvordan the mason family oppførte seg å hva de gjorde... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hva med de gamle childs play og freddy filmene. er jo sikkelig gla vold. lo godt i childs play 2 da chucky banker opp en lærinne med lærer stokken :!: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hva med de gamle childs play og freddy filmene. er jo sikkelig gla vold. lo godt i childs play 2 da chucky banker opp en lærinne med lærer stokken :!: Vil nå ikke kalle de gode, gamle grøsserklassikerne for syke da. Mest bare morsomme de. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vil nå ikke kalle de gode, gamle grøsserklassikerne for syke da. Mest bare morsomme de. vel kanskje ikke, men er jo ganske sykt i freddy 4-5 tror jeg det er, når han ene røyker hasj, sovner og "våkner" opp i et videospill kanskje mer morsomt sykt enn snuff sykt da... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Kan nevne en film til....Shaun of the dead En mix mellom syk humor å horro en plass Endret 22. juli 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 De sykeste filmene jeg har sett er nok Faces Of Death, har sett 4 stykker av dem tror jeg. Og så er det Man Bites Dog, som er litt rar og syk. Har sett Man Bites Dog på Platekomaniet til 99kr mener jeg, hvis noen vil se hehe. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 En jeg synes er syk er 1 Ubesvart anerop. Japansk Grøsser Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 gidder ikke å lage en ny tråd, så jeg poster her.. nå er det ikke lenge til SAW2 kommer ut http://www.saw2.com/ Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Så 'Et hål i mitt hjarta' av Modyson, mannen som lage Lilja forever osv. Ganske meningsløs film syns jeg, med tvangsforing, spying og usmakeligheter klippet inn, som operasjonsbilder fra en underlivsoperasjon. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ichi The Killer ser ganske syk ut. Men, har bare sett traileren jeg da... Den er syk... Men SYKT dårlig i tillegg Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Svidd Neger er jo litt spesiell/sjuk til tider. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Så nettopp Ichi The Killer traileren. Må si at jeg ikke tørr å se hele filmen Day of the dead er jo også "syk" på sin måtte, mot slutten ivertfall. Lenke til kommentar
Tbzz Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Disse er syke: Aftermath Salo: 120 Days of Sodom Cannibal Holocaust Guinea Pig 2: The Flowers of Flesh and Blood Irreversible Murder-Set-Pieces Ichi The Killer Men Behind The Sun Cutting Moments Det forundrer meg virkelig at ingen engang har nevt: August Underground's Mordum I ettertid angrer jeg, JA, jeg angrer faktisk på at jeg har sett denne filmen. Good lord. After listing 9 other movies, we’re starting to run out of adjectives for “sick” and “disturbing.” But this is #1 dammit. This is Fred Vogel’s Toe Tag Pictures, the new masters of gore. This is the second movie of a planned trilogy. This is the one, the only, August Underground’s Mordum. So after all we’ve seen and heard in this list, what makes this film #1? What makes it a cut above the depravity of all these other films? Well let’s start by whipping out that thesaurus and finding some words to help describe this film: Sickening. Depraved. Disturbing. Unsettling. Horrific. Disgusting. Brutal. Disconcerting. Repulsive. Upsetting. Sordid. Troubling. Nauseating. Ghastly. Filthy. Revolting. Nasty. Needless to say, it’s pretty messed up. The August Underground movies are faux-snuff films, documenting the exploits of a group of serial killers as they maim, torture, rape, humiliate, and ultimately murder their helpless victims. To say this film looks real is an understatement. Toe Tag Pictures are expert with their use of special effects and makeup, and it shows (they were hired as the special effects team for our #8 film). Don’t get us wrong, the film looks like hell; it’s shot on video, with poor lighting, shaky camerawork and fuzzy audio. But this is part of what makes the film work so well. It honestly looks like a group of sick bastards are documenting their horrific exploits; so much so that Fred Vogel was recently arrested at the Canadian border when he tried to pass through with a box of August Underground DVD’s in his car, as they thought it was a real snuff movie (you can’t buy that kind of press though, come on!). This film is hands down the sickest movie we’ve ever seen, and by far the hardest to watch. It’s not uncommon for most people to turn it off in the first 5 minutes, and even the most hardcore among us had to take several pause breaks in the film to walk away and clear their head of the images they witnessed. While some argue that this film is a piece of trash, that is it garbage that should never have been made, when it comes down to it, whether you like the film or not, Toe Tag completely accomplished what they set out to do, and in that sense, the film is a success. And for that reason alone we recommend it for anyone who is looking to push their boundaries and witness the sickest of the sick. For the rest of you, well, let’s just say that this film is the epitome of “not for the weak of heart,” and is really, really, REALLY hard to watch in one sitting. And yes, that is a dare. For å si det igjen, det forbauser meg at ingen nevner denne eller har sett den. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Så the wicker man idag. Kjempesær film. Skikkelig syk stemning over hele filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå