Gå til innhold

Sykeste filmen du har sett?


Fragletrollet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett filmen du nevnte, men flere av disse står på min handleliste (og så har jeg en del fra før), i hvert fall:

 

- Eraserhead (ikke veldig syk, men for folk som ikke er vant med surrealisme, er den vel det). Denne har jeg forresten.

- Begotten (fås bare på Sone 0, tror jeg, så det er bra, men sett den har jeg ikke)

- Caligula (sjekk Play.com for godpris, garantert noenlunde syk, men massevis av nakenhet, såvidt jeg vet)

- Jan Svankmajer. Du ba om syke ting, og da er vel kortfilmene hans et godt alternativ...

- Mulholland Drive (greit, kan vek kalles litt syk, og så er den forferdelig bra i tillegg)

- Santa Sangre (denne er fantastisk, og litt syk i samme slengen)

- Så man titte på David Cronenberg. Har sett rimelig lite av ham selv.

 

Jeg trodde alle visste om IMDb, og hvis ikke du gjør det (siden du spurte hva filmen var for no'), så ta turen hit: http://www.imdb.com/

 

Jeg skal legge til flere og enda mer sykere filmer om du ønsker. Bare tok dem jeg kom på i farta nå.

Lenke til kommentar

-Seven er egentlig ganske vill til tider. (Det pustende "liket" kastet jeg nesten opp når jeg så)

-Hell Raiser filmene

-Braindead :w00t::love:

-Dawn of the Dead er rett og slett sinnsyk ekkel til tider dog det er en ganske lavbudjsetts zombiefilm. :D

-Resurection er også syk. Har ikke sett hele da. :no:

Lenke til kommentar
Cradle of Fear er vel også syk. Det er en skikkelig lavbudskjettsdrittfilm, men den er nokså ekkel til tider...

 

Har sett både Hellraiser (mr 2., vet ikke om de andre er noe bedre? denne sugde vel... :p) og Braindead. Braindead var jo morsom!

Braindead er genial.

Dog gjør "Peter" filmen temlig syk til tider.

(F.eks. "gressklipper-scenen" og "inne-i-mamma-scenen". :)

Lenke til kommentar
Ichi The Killer ser ganske syk ut. Men, har bare sett traileren jeg da...

For å si det sånn den ser ikke syk ut den er syk... Men den er jo japansk så det kan jo hende at det har noe med saken å gjøre.

 

Cannibal Holocaust og Cannibal Ferox, Bad Tast, Braindead + en hel haug med andre usmaklige filmer som jeg ikke husker navnet på i farten.

 

Man blir herdet av sånne filmer, så Cannibal Ferox når jeg var 11-12 år gammel. :green:

 

Braindead er genial.

Dog gjør "Peter" filmen temlig syk til tider.

(F.eks. "gressklipper-scenen" og "inne-i-mamma-scenen". 

 

Beste delen er jo når ungen er inne i den baggen og blir slått mot lekestativet, den latteren eller hva det nå er for slags lyder den ungen kommer med, er jo bare hysterisk morsom.

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Braindead er genial.

Dog gjør "Peter" filmen temlig syk til tider.

(F.eks. "gressklipper-scenen" og "inne-i-mamma-scenen". :)

Noe av det råste er når hun jenta trer hodet til en av zombiene på en lyspære, det er noe av det villeste jeg har sett.

Men gressklipper'n på slutten tar kaka.

 

Ellers er Baise Moi en relativt syk film

Resident Evil kanskje...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...