jendor Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Du kan jo håpe ja.. lykke til. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Når det gjeld låneprodukt er det faktisk berre selgar som står ansvarleg for å levere ut eit slikt produkt, servicepointer låner som oftast ut produkt men tar seg betalt for dei. At teleservice er treige det er eg med på. Jobber på butikk sjølv og hadde ei sak med ein nokia reklamasjon. Teleservice presterte å først bruke 14 dager på å swappe ein telefon (les ta i mot telefonen, gi ut ny telefon) men sidan me var netcomforhandler så sendte dei ein TELENORLÅST swap telefon tilbake. Og dermed tok det 14 dager igjen for å få denne låst opp, spesielt hyggeleg når me blei lovd at denne skulle dei ta med ein gong den kom inn igjen. Kan jo legge til at kunde ikkje var akkurat overhappy. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Teleservice er ikke annerkjent for å være de beste på service. De gangene jeg har brukt dem så har det vært swaping av en Qtek telefon, utenom det prøver jeg å holde meg unna dem. Lenke til kommentar
MyClassicT68 Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Siste oppdatering: Endelig! Nå sitter jeg med en "nyoperert" N-6600 i hånden! Det tok sin tid, men nå har jeg hvertfall fått den tilbake. Den har forresten også fått en sw-oppdatering - så til dere som lurer: nyeste 6600 sw er V 4.09.1 26-02-04 NHL-10 Har ikke oppdaget de største forskjellene ennå, tror det er mer av usynlig art for å gjøre den ennå mer driftsikker. Ikke vet jeg. Synes den var veldig bra før også. Mulig en av forskjellene er at man ikke kan velge alternativer til "Gå til"-menyen. Ellers ser det litt mer ryddig ut på Internett-menyen, der man kan velge bokmerker osv. Om noen vet noen andre forskjeller, hyl gjerne ut. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Bra at det fiksa seg til slutt for deg, og håper at du ikkje må gå ein ny rund dans med Teleservice igjen, for eg lurer eigentleg kva tidsrekning dei bruker der oppe. den vanlige klokka som e bruker kan det ikkje vere. Og noko ettervirkning av EMTS konkursen kan det heller ikkje vere (for alle dei andre reperatørene har fått fiksa det for lenge sidan). mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå