RottePostei Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er det mulig å bare få outputen fra media player til tv'en, dvs. desktopen vises på tven mens bare video vises på tven? Har et Radeon 9800pro Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Går ut fra at du mener at du vil ha desktop på monitor og innholdet i media player på tv'en? Gå til Display Properties - Settings - Advanced - Overlay - Clone Mode Options Her velger du "Theater Mode" istedetfor "Standard" for å kun vise video på tv'en. Går utfra at du klarer å finne fram selv om du har norsk versjon av XP. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Fant det akkurat ut selv, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Vet du forresten om det er mulig å sette den opp slik at den ikke gir output til tv i det hele tatt når det ikke spilles av film? Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kan hende jeg tar feil, men jeg tror du kun har tre alternativer her... trekke ut ledningen, skru av tv'en, eller skifte kanal/av. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Les guiden i signaturen min. Det du skal se etter når du setter opp tv ut er: feature/theater/cinema mode. Da vil TV skjermen være helt svart intil du setter på en film! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Går ut fra at du mener at du vil ha desktop på monitor og innholdet i media player på tv'en? Gå til Display Properties - Settings - Advanced - Overlay - Clone Mode Options Her velger du "Theater Mode" istedetfor "Standard" for å kun vise video på tv'en. Går utfra at du klarer å finne fram selv om du har norsk versjon av XP. Det funker faktisk ganske fint og du vil spille på TV'en også. Vice City kjørte nydelig i 1024X768 på TV i clone-modus Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Les guiden i signaturen min. Det du skal se etter når du setter opp tv ut er: feature/theater/cinema mode. Da vil TV skjermen være helt svart intil du setter på en film! Hos meg viser tven desktopen, men med en gang jeg starter en film, får jeg fullskjerm film på tven. (theatermode) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kommer fra ATI DeskTop Help -------------------------------------- Troubleshooting TV Display Troubleshooting Tips Difficulties with your TV display can arise from a combination of things. Listed below are several checks you can make to help determine the problem. What’s Wrong? <> I can’t get the display to appear on a TV. <> The text on my TV is too small. <> It is difficult to view graphics on a TV. <> When I enable TV display, the image on my monitor changes or looks squashed. ATI Desktop Help for Windows XP, © ATI Technologies Inc., Version H6.01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå