Gå til innhold

Noen fra bergen med DV kamera her

sluffy

Anbefalte innlegg

Neste søndag (2. mai) er det turn-/troppsgymnastikkkonkurranse i Åsanehallen, og jeg deltar. Jeg har også ganske lyst å se hvordan jeg selv gjør det, og eventuelt legge ut en film fra konkurransen. Problemet er at jeg ikke har kamera, og jeg kjenner ingen som har heller (hvertfall ikke som jeg kommer på). Så jeg lurte på om det er noen bergensere her inne som har veldig lite å gjøre på neste søndag, og veldig lyst å se litt alternativ idrett (det vises ikke akkurat så mye av dette på TV). Jeg tror neppe at noen gidder, men det hadde vært gøy ;)

Mvh.

Sluffy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stikk inn på nærmeste Elkjøp eller Expert, kjøp cam, lever det tilbake når du er ferdig med det.. :)

Kjempeidè!

:ermm:

Værste er vel faktisk at det der skal fungere som bare det... du sier du tok opp noe på lørdag, og "ikke var fornøyd" med kvaliteten eller noe i den duren, og du har fulle rettigheter til å levere tilbake. Kanskje det faktisk var en id\e for deg?

MEN: Du trenger fortsatt noen til å filme :p

Lenke til kommentar
turn er kult det. angrer på at jeg sluttet. Gikk noen år på ungomskolen..

og ja, det er snakk om Salhus Turn :) Jeg er russ 2000 fra åsane gymnas... :)

Men jeg har ikke kamera :( Hadde jeg hatt, tror jeg ikke jeg hadde hatt tid heller! :)

Kult, går faktisk 1. året på Åsane Gym nå. Og jeg har holdt på med turn ganske lenge, så jeg har sikkert sett deg en eller annen gang ;)

Hvor langt kom du da du gikk, hvilke hopp/tumbling-ting tok du?

Det med elkjøp gjør jeg ikke, som moralen min stopper meg :p Og som sagt mangler jeg jo fortsatt noen til å filme (ikke det at det er så vanskelig å få tak i)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...