NaboeN Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 For en stund sida hadde jeg inne et design jeg hadde laget for et utleiefirma.. og da fikk jeg både ris og ros for at jeg hadde brukt frameset.. Så jeg ble inspirert til å lage et utkast uten frameset.. Er det noe å fortsette på eller er jeg helt på jordet denne gang også?? Er det noen browsere den ikke fungerer i? Den gamle layouten Den nye layouten PS. i den nye så fungerer ingen av linkene enda... Lenke til kommentar
E.T Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ja det var jo bare helt sinnsyk forandring... uansett.....seff skal du ikke bruke frames... likte uansett den andre bedre såånn utseendesmessig Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Likte den nye bedre Men har sagt det før og sier det igjen: Skriften i header er blurry som bare juling Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Den andre var veldig mye bedre enn den 1. Mye bedre. Har egentlig ingenting å sette fingern på. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Stor og bra forandring! Den nye er helt klart best! Men som loomy sier så er skriften i header alt for blurry... den må fikses på, og når det er gjort er det ikke mer som trenger forandring Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Funker ikke skikkelig i Firefox. Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Men som loomy sier så er skriften i header alt for blurry... Oisann.. har visst brukt en gammel PSD... skal forandre det når jeg kommer hjem... Er det for blurry header på den gamle også? Funker ikke skikkelig i Firefox. Har du ett screenshot? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Funker ikke skikkelig i Firefox. Har du ett screenshot? Jupp, det har jeg. Tok et par stykk siden det var litt fler feil en jeg først så. http://www.jorgis.com/images/feil/ EDIT: Så nå at du skrev at ingen av linkene funker, så bare se vekk fra alle andre enn feil.jpg Endret 26. april 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hm.. funker som bare pokker i firefox her da... men har derimot litt feil i M$ Internet Exploderer 6.0 og Opera 7.23 - overgangen melom venstre "stolpe" og radien , både oppe og nede ser ut til å bli forskjøvet en px eller to... Ellers, did look proff to me! nye var ørten ganger bedre enn gamle, kun minus på tidligere omtalte blurry hedaer. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) - liten fargeforskjell over menyen. - var strengt tatt ikke store forandringen, men var nok det som skulle til. likte siden bedre nå. - litt for blurete skrift i header. - har du prøvd med en annen tekstfarge? kanskje svart? - hva med en litt mindre padding på høyresiden? ellers fremskritt fra den forrige. virker som om alt funker helt fint her, (Opera 7.23) Endret 26. april 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 vet ikke om noen har sagt det før. i opera spretter de nye sidene opp i et nytt vindu, altså de linkene i menyen. Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 vet ikke om noen har sagt det før. i opera spretter de nye sidene opp i et nytt vindu, altså de linkene i menyen. PS. i den nye så fungerer ingen av linkene enda... Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 hm.. funker som bare pokker i firefox her da... men har derimot litt feil i M$ Internet Exploderer 6.0 og Opera 7.23 - overgangen melom venstre "stolpe" og radien , både oppe og nede ser ut til å bli forskjøvet en px eller to... hmm.. har du screenshot? Selv så sitter jeg her med IE6 og her er det ikke problem... Mystefistisk... 1 liten fargeforskjell over menyen. 2 litt for blurete skrift i header. 3 har du prøvd med en annen tekstfarge? kanskje svart? 4 hva med en litt mindre padding på høyresiden? 1 Oisann.. det var faktisk ganske stor forskjell..! takk for at du gjorde meg oppmerksom på det..! 2 Nå har jeg gjort det litt mindre blurry... skal gjøre det enda mindre blurry når jeg kommer hjem.. ser dere forresten forskjell? 3 Sånn tenkte du? 4 hva tenker du på.. (jeg er veldig newbie... ) Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 vet ikke om noen har sagt det før. i opera spretter de nye sidene opp i et nytt vindu, altså de linkene i menyen. PS. i den nye så fungerer ingen av linkene enda... ahhhh.... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Enda bedre med svart tekst! Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Enda bedre med svart tekst! Enig.. men jeg vil høre noen flere tilbakemeldinger før jeg tar den endelige avgjørselen... Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) hmm.. har du screenshot?Selv så sitter jeg her med IE6 og her er det ikke problem... Mystefistisk... M$ Internet Exploderer har ikke like rund radie/overgang stolpe -> radie som Mozilla Firefox. Endret 26. april 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
NaboeN Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 hmm.. har du screenshot?Selv så sitter jeg her med IE6 og her er det ikke problem... Mystefistisk... M$ Internet Exploderer har ikke like rund radie/overgang stolpe -> radie som Mozilla Firefox. hmm... Sånn ser det ut hos meg med IE6.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hmm.. har du screenshot?Selv så sitter jeg her med IE6 og her er det ikke problem... Mystefistisk... M$ Internet Exploderer har ikke like rund radie/overgang stolpe -> radie som Mozilla Firefox. hmm... Sånn ser det ut hos meg med IE6.. Hos meg også. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) snodige saker... har samme i opera opera forresten.. edit: kan legge til at jeg har IE6 under win98se, og at det i mozilla, under linux ser helt najs ut, mens det i konqueror dukker opp et annet problem, nemlig på mus-over`n på linkene ikke viser hvit bakgrunn, slik at skriften da blir borte, men hvem p*kker bruker vel konqueror... Endret 26. april 2004 av Dino_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå