Kenny000 Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Spilte Renegade på WOL i dag. Plutselig stod det et NOD Apache helikopter på airstripen... "ENDELIG" tenkte jeg. Men det viste seg at han som hostet serveren som hadde "fikset" litt på koden... Kult var det hvertfall! Dersom du er interessert i å se bildene, har jeg en link her: http://home.online.no/~rojastok/Renegade/ [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-04-04 23:20 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Legg merke til landingsplassen på "Hand Of NOD" Tenker at det ikke er mange av dere som var klar over at den fantes der! Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Bilder av slike format skal ikke legges ut på forumet. Det skaper lang nedlastingstid for folk, samt uryddighet. Legg heller bilder på en ekstern link slik at folk selv kan velge hva de vil se på. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 23:11, TST skrev:Legg heller bilder på en ekstern link slik at folk selv kan velge hva de vil se på. Greit. Holder på nå! OK. Jeg hadde tenkt å fjerne dem.. Men du gjorde det for meg. Takk! :smile: Jeg har dessuten fikset størrelsen på bildene nå. De tar kort tid å laste ned. Kunne du forresten slette de postene mine som er tomme i denne tråden? Takker på forhånd! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-04-04 23:21 ] Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-04 23:13, Kenny000 skrev:Kunne du forresten slette de postene mine som er tomme i denne tråden? Takker på forhånd! Gjør det selv, rediger-> slett melding Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 for øyeblikket tester jeg aircraft betaen i renegade.. for guds skyld hør på meg her.. en gubbe med navn airbuzz har lagt ut mod til renegade som tillater flying av orca osv i multiplayer! IKKE last den ned.. i øyeblikket du starter spillet med modden sendes serial koden til spillet til han, det ble oppdaget for en uke siden da han satt med over 50 000 koder, han har selv påstått at han ikke visste det hadde skjedd.. er heller ikke en tilfeldighet at de fleste jukseprogrammene til cs o.l har hans navn på seg... ikke last ned noen aircraft mods før den offesielle som kommer om en uke. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har ikke lastet ned noen ting..... Jeg bare joinet et spill. Og plutselig var det aircrafts der! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Nei, jeg har hvertfall aldri planer om å laste ned noenting så lenge det ikke kommer fra Westwoods side. Har samme tankegang når det gjelder drivere. Laster bare ned drivere som finnes på nvidia.com osv.... Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Grise bra bilder Kenny jeg gleder meg som en unge til å få noen fly inn i spillet! Og noen NYE MAPS grrr!! Hvor mye koster flya? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 900 for orca og apache.. 700 for chinook transport. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Det er jo ikke så ille he he! Håper det blir prisen i WO patchen også! Og hva er det du syntes er intresant da Lavizh??? [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-06 07:55 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå