FenrisC0de Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Sjekk ut demostrasjons videon fra E3 her Dette spillet ser rett og slett utrolig kult ut, gleder meg sinnsykt. Bare litt dårlig når de sa det skulle komme ut i april, og at det nesten var ferdig, bare litt finpussing også plutselig blir det utsatt til August!!? jaja, bare å vente Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 så ut som enda en DF kopi... kommer helt ann på hvor mye som var scripta der da eller intro video stuff og hvor mye amerika prop. du er nødt til å gjennomgå men definitivt potensiale... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 spillet er ikke FPS da, etter hva jeg har hørt så styrer du et 4 mans team, blanding av AA og et RTS Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 yepp, og sammen likne Delta Force med Full Spectrum warrior er helt feil, du kontrollerer 2 teams, Alpha og Bravo, og disse må du sende rundt og kring, og du må bruke taktikk for å ta ut fienden. Se E3 demonstrasjons videon så får du se hvorfor den vant best of show eller noe Spillet ser utrolig bra laget. Du har store muligheter til å bruke mennene i de to gruppene induviduelt og sette dem i posisjoner. Spillet er også sterkt preget av militær realisme. En kul detalje er feks at de er aldri "Eyes sighted" (altså at de sikter med våpenet) hvis en team mate står foran dem. Slike tin er døds bra Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 spillet er ikke FPS da, etter hva jeg har hørt så styrer du et 4 mans team, blanding av AA og et RTS du styrer to 4 mans team Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Noen som vet noe om release date? de sa først i march 2004, de sa det var ferdig men de drev med finpussing osv, så plutselig blir det utsatt til august, også hører jeg 1 juni, også hører jeg 8.juni.. hehe Want that game *drools* Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kommer ikke dette til høsten? Og da bare til X-BOX? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Noen som vet noe om release date? Full Spectrum Warrior kommer på Xbox 8. juni 2004 i følge den norske distributøren: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17192 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 kommer til pc også.. men vet ikke om det har samme release date! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 jeg har lest at pc folka skal få 2 versjoner. en ganske ralistisk versjon. og en über realistisk, der det er så ekte som mulig, eks. at røyk granater bruker opp til ett minutt får å få full effekt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hahahaha. Den stemmen i bakgrunnen på traileren var jo bare vanvittig morsom... HE IS A FULL SPECTRUM WARRIOR! arrrgh ontopic: Joda, spillet så bra ut det. ser ut som en slags "hidden and dangerous"-greie! :-) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har sett flere videoer fra dette spillet. Ser meget bra ut. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 jeg har lest at pc folka skal få 2 versjoner. en ganske ralistisk versjon. og en über realistisk, der det er så ekte som mulig, eks. at røyk granater bruker opp til ett minutt får å få full effekt Nei, det er blir 2 versjoner ja, men i samme spill.. det skal være en sånn realistic mode som man kan skru på! blir heftig!!! *sikler*! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå