_Jack_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vet noen om et program som måler tempen på dette skjermkortet? Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 er det ingen som vet det, jeg har samme kort og lurer også på det. fant ikke noe om det på dette forumet Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har hørt at powercolor kort ikke har denne muligheten. Vet ikke om det stemmer. Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 det er ikkje integrert slik temp-diode.det er vel berre asus sine kort som har det... Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ok, har hørt at det er noen radeon 9800 pro kort som har den dioden, men jeg aner ikke vilke fabrikant som har det Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Man kan jo alltids kjøpe en sensor og ettermontere, er ikke så altfor vanskelig. Bla. microplex.no har mange fine temp. målere. Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) personlig så har jeg dennelink dette er jo et alternativ for _jack_ også, viss han vill lese av temp cooler master aerogate 2 Endret 25. april 2004 av MAtroxX Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er bare XT kortene som har innebygd temp. sensor! Asus sitt Radeon 9600XT har det! Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 ok, så det er altså ikke det nei. Men etter at jeg flasha kortet blir det så varmt at etter 10 minutter med spilling slår pc'en seg av. Så jeg trenger vel ny kjøler... Har hørt at Kjøleren på dette skjermkortet ikke er allverdens heller. Så hvilken kjøler kan dere anbefale? Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Denne kommer alle til å anbefale til deg! Alle som flasher og klokker med luftkjøling bruker denne!!! Den er også veldig omtalt på dette forumet!!! Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Denne kommer alle til å anbefale til deg! Alle som flasher og klokker med luftkjøling bruker denne!!! Den er også veldig omtalt på dette forumet!!! Ja, den har jeg vurdert å skaffe meg så jeg googla litt rund etter tester og da kom jeg over denne testen. Fra 75 grader til 71!! Kan dette virkelig stemme? Visste ikke at kortet ble så varmt!! Og dette viser jo at den kjøleren nesten ikke er noe bedre enn den originale Fortvila Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Skjermkort pleier å være oppimot 60-70 grader varme. Men om du er så gal etter å få kjølt ned kortet kan du jo kjøpe noen heatsinks til minnet og en feit vnanblokk til gpu'en... Edit: Glemt bokstav. Endret 26. april 2004 av Goophy Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Denne kommer alle til å anbefale til deg! Alle som flasher og klokker med luftkjøling bruker denne!!! Den er også veldig omtalt på dette forumet!!! Ja, den har jeg vurdert å skaffe meg så jeg googla litt rund etter tester og da kom jeg over denne testen. Fra 75 grader til 71!! Kan dette virkelig stemme? Visste ikke at kortet ble så varmt!! Og dette viser jo at den kjøleren nesten ikke er noe bedre enn den originale Fortvila Husk at det er et XT kort som temp'en er lest av. XT kort har bedre kjøler. Søk litt på google så finner du tester med et 9800pro. der er temp'en lavere og det er større forskjell.. Hvor skal man feste temp. sensoren vedsiden av GPU eller oppå?? vært fint om noen hadde posta et bilde. Lenke til kommentar
_Jack_ Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Skermkort pleier å være oppimot 60-70 grader varme. Ok, hvis du sier d så. Husk at det er et XT kort som temp'en er lest av. Var litt trøtt når jeg leste den testen. Så d ikke Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvor skal man feste temp. sensoren vedsiden av GPU eller oppå?? Hvis du fester den oppå, så får ikke GPU så god kontakt med kjøleribba. Noe jeg erfarte da jeg la en temp. sensor mellom wn P4 CPU og kjøleribben Slo fort av maskinen da jeg leste av 80°C Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Fest den over GPU'en der ingen kjøler og sånt er! har sett mange som har gjort det! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Lufta som komme rut av mitt Ice-Q kort er på 45grader load.... Regner med 55-60 på kjerna.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå