Cloud Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Kommer ikke opp noe når jeg trykker på "slanger" linken på vannkjølings delen på netconnection siden. Noen andre som får opp noe der? Tenker på vannkjøling, og siden jeg har vært så heldig å få byttet til meg et bil varmeagregatradiatoretellerannet så mp jeg gå igang å bestille noen flere vannkjølingsdeler før pengene blir drukket opp. Men hva mangler jeg? Untatt slanger da. Danger Den Maze RBX AMD Type: 1/2 AMD NOK695. Hydor L20 II None NOK195.00 Slangeklemmer for PVC Slanger Type: 1/2 (12mm) +NOK2. 5stk NOK70.00 Mangler da slange, men siden dette ikke kommer opp hos meg på siden dems kan jeg ikke bestille det. Får som sagt radiatoretellerannet og har 4stk 80mm vifter som jeg håper at er nok.Tanken håper jeg på at jeg kan mekke selv av et eller annet. Så hva mangler? EDIT: La til dette jag Slangenippel i messing. Diameter: 1/2 2 NOK70.00 Endret 25. april 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) *glem det* Endret 29. april 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Beklager bump, men hadde vært kult med svar på hvilke slanger som er vært å satse på.. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hvis du søker på forumet på slanger er det en del poster med beste slanger. Leste en post der arctic skrev at Tygon og silikon er like bra, Tygon er dyrere og ser bedre ut mens silikon er billigere og har en litt melkehvit farge. På Netconnection ser jeg også at Silikon bare kommer i 1/2". Arctic mente i samme post at Clearflex også var veldig bra, så Tygon, Silikon og Clearflex er det man bør satse på. Netconnection hadde problem med slange sidene på søndag, sendte dem en mail klokken 2230 på søndag kveld, fikk svar 2245, og da var det fikset.. det er bra service... Edit: Her er faktisk posten Endret 29. april 2004 av NilsJohan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå