Rubex Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hei! Jeg har en Aopen 230W PSU. I den forbindelse lurer jeg på hvor mye den kan klare. Nå har jeg: -2 CD-ROM'er -1 Hardisk -Et GeForve Ti4200 -Pentium 4 3.00GHz 800 Klarer denne PSU'en stort mer..?? For eksempel en harddisk og ett neon lysrør...?? Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Ingen som kan hjelpe...?? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg tror nok at psuen din allerede jobber på "overtid" med hensyn til kappasitet særlig med den prosessoren du har du kan jo forsøke men det kan hende at psuen latcher i shutdown (ikke farlig) da vet du at grensen er nådd Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jag håller med om att den redan bör ligga på gränsen. Misstänker att du får problem att starta ytterligare en hårddisk, men om du med separata strömbrytare ordnar sekventiell start av komponenterna, så att de startar en i taget, kanske det går. /Olle Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 OK. Takker for svaret, men tror heller jeg går for en ny strømforsyning da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå