lazio Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Noen som veit ein plass di selger dette ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tror det er en utgått modell som du nok ikke får tak i lengre. Lenke til kommentar
munky Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tviler på de er utgått. Jeg sitter faktisk med dem på hodet nå ^_- Jeg mener jeg kjøpte dem på Microplex, men er ikke helt sikker. Var iallefall en av de mere "kjente" webshopene. Det er dessuten ikke mange månene siden, så derfor er jeg ganske sikker på at du fortsatt får tak i dem Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tviler på de er utgått. Jeg sitter faktisk med dem på hodet nå Vel, nå er det jo ikke sånn at det kommer en representant fra Koss hjem til deg og snapper headsettet ditt når det går ut av produksjon. Lenke til kommentar
munky Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Merk deg "Det er dessuten ikke mange månene siden" Og dessuten er det ikke ett veldig gammelt headset helller. Lenke til kommentar
lazio Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Noen som veit kor dei selger oppgraderingen (r70b) eller eit like bra/betre headset til samme pris ? Lenke til kommentar
lazio Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ingen som veit nokre bra headset... Lenke til kommentar
edwood Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tviler på de er utgått. Jeg sitter faktisk med dem på hodet nå Vel, nå er det jo ikke sånn at det kommer en representant fra Koss hjem til deg og snapper headsettet ditt når det går ut av produksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå