Gå til innhold

AMD Athlon XP 3200+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

njaa.. såfremt du ikke bruker pcn til tunge operasjoner, og er veldig utålmodig!

 

Alt er relativt ;) Brenner kronene i lomma, så kjøp (såfremt du ikke er gammel nok til å dra på byen etter øl) :D

 

Det fornuftige spørsmålet er: har du BRUK for det?

 

har du muligheten, så clock! Personlig har jeg bare multiplier klokka min 2500+ (@ 2800+) pga manglende AGP/PCI lock. Ligger på ca 37 grader celcius i disse sommertider med en volcano 9 på full pupp (big-tower m/6disker og 2 cd/dvd-enheter). Vinters tid ligger jeg på ca 30-32.

 

hvis det nå mot formodning skullle gå til hjälvette, så har du tydeligvis råd til ny cpu anway, ettersom du skulle ha 3200+ ! (såfremt det ikke var noe salg inn i bildet...)

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar

Har selv en xp2500+ som jeg hadde klokket til xp3200+ hastighet, må si det var ikke rare forskjellen. Litt høyere score i 3Dmark 2100 ol, men å oppgradere til en xp3200+ er ikke verdt prisforskjellen. xp2500+ en rask nok enda!

Kjører foresten på orginal hastighet nå (xp2500+)

Endret av southhome
Lenke til kommentar
Okey. Kommer jeg til å merke noe på ytelsen da?

Hadde en XP 2500+ BARTON før, klokket den til 3200+. Jeg merka ikke noe forskjell, bortsett fra ustabilitet.

Har nå oppgradert til 3200+ og CORSAIR TwinX LL dual channel. Merker ikke noe forskjell! :dontgetit:

 

Jeg ville hvertfall ikke overklokket, det er ikke verdt det. Skal jeg oppgradere nå, så må jeg ha minimum 50% høyere generell ytelse.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Okey... Da skal jeg overklokke den da. Håper ikke at den ryker da...

Går sikkert bra.

Hadde selv en 2500+ @ 3200+ som jeg kjørte med boxedkjøleren uten problemer.

Lå vel på ca 52 grader på max.

 

Skal du absolutt kjøpe prosessor, anbefaler jeg heller å kjøpe en xp-m 2400+, den kan klokkes mye høyere.

Samboeren bruker den maskinen, og den kjører på 2,2GHz @ 1,575v og max temp er vel rundt 45 grader.

søk litt rundt på forumet ang den prosessoren, mange som har den, og er fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...