Sir_cruz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) er denne stygg ? flere bilder av selve TLF en Endret 26. april 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vil ikke akkurat kalle den pen nei... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) geit ikke noe poll Endret 26. april 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ser at ZERO er her inne kan du mekke en sånn VOTE greie !? dette er da en helt unødvendig post. har du lyst på din egen poll lille venn? Det er da overhodet ikke interessant for den gjennomsnittelige forum-brukeren om e410 er alment annsett som en pen eller stygg mobil. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Sorry, men vi kan ikke opprette en poll for hver eneste lille ting. Da ville snart alle sammen spurt om poller for å v vite hva alle andre syns om diverse telefoner Selv syntes jeg faktisk denne så meget stilig ut. Skjermen burde vært dobbelt så stor, men bortsett fra det var den tøff Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Den mobilen der er akkurat det dama di trenger Den ligner en make-up boks Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Den telefonen ser ut som mye rart, et do-sete, en lighter man kjøper til 15 kroner i en bod, et designer vaffeljern...you name it. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm, et sminkeskrin ja. Så ikke likheten før nå. Jeg liker den fremdeles jeg da Men jeg ville nok sett den i real life før jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er det den nye "damemodellen" fra Samsung regner jeg med..(?) Hadde ikke den forrige mens-syklus-klokke eller noe sånne fancy greier? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Se på den en gang til. Hva ser den ut som? Jo akkurat! Et toalett sett ovenifra. Endret 26. april 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
obos Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 den er beregnet for ei jente da... sikkert kul hvis du er ei jente Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Grei telefon for jenter og homofile :> Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er jente og ville aldri i verden hatt den mobilen.. men men, smaken er som baken, den er delt. heldigvis! De jentene i klassen min som har E700 klarer fint å bruke selvporttrettsfunksjonen som speil vi da Trenger inegn dasslokk mobil til det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er jente og ville aldri i verden hatt den mobilen.. men men, smaken er som baken, den er delt. heldigvis! De jentene i klassen min som har E700 klarer fint å bruke selvporttrettsfunksjonen som speil vi da Trenger inegn dasslokk mobil til det. Du kan umulig bruke selvportrett-funksjonen som sminkespeil f.eks. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg er jente og ville aldri i verden hatt den mobilen.. men men, smaken er som baken, den er delt. heldigvis! De jentene i klassen min som har E700 klarer fint å bruke selvporttrettsfunksjonen som speil vi da Trenger inegn dasslokk mobil til det. Du kan umulig bruke selvportrett-funksjonen som sminkespeil f.eks. Nei men da får man sminke sge før man drar hjemmefra da eller bare ha med seg et sminkespeil i sminkepungen. Så enkelt er det, man trenger ikke en E410 for å sminke seg liksom, ingen som har påstått det eller da.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 / det har blitt nevnt i denne tråden at den passer best til jenter. Det er ingen hemlighet at jenter sminker seg mer enn gutter. Det er også mange jenter som ikke nøyer seg med å sminke seg bare hjemme, derfor kan det være kjekt med et speil. Sier ikke at det er noe som er svært nødvendig, sier bare at det er et bruksområde for denne mobilen. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Det er ingen hemlighet at jenter sminker seg mer enn gutter. Oj, kanskje jeg er litt utenom det vanlige Uansett, synes den så litt stilig ut jeg. Selvom jeg neppe hadde kjøpt den. Skjønner heller ikke hvorfor jeg skriver i tråden til Chris_p4_2.8@800. Er på en måte litt provoserende å lese det han skriver... Endret 26. april 2004 av merl1n Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Helt greit design men veldig jentete da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Det er ingen hemlighet at jenter sminker seg mer enn gutter. Oj, kanskje jeg er litt utenom det vanlige Uansett, synes den så litt stilig ut jeg. Selvom jeg neppe hadde kjøpt den. Skjønner heller ikke hvorfor jeg skriver i tråden til Chris_p4_2.8@800. Er på en måte litt provoserende å lese det han skriver... Hvorfor blir du povosert av meg dahh !? hmm mener ikke og være det men ! Noen som vet prisen ? sånn ca. ? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Sikkert på samme nivå som E700 kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå