Gå til innhold

Richard Burns Rally

Anbefalte innlegg

ok, det var ikke meningen å være frekk, og var vel kanskje litt ordknapp i min forrige melding :p .. nuvel..

når dette er sagt, så syns jeg egentlig sånn generelt sett i disse forumene at man legger vanvittig stor vekt på grafikk i spillene, altfor stor vekt etter min mening. Gidder ikke dra denne lengre nå, siden jeg allerede har vært ganske klar på dette området i andre tråder.

Men, jeg beklager den unødvendige forrige post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for at du postet dette bugbear, visste ikke om denne tittelen.

Teksturene i bildet så flotte ut de, men rynket litt på nesa av sprite-trærne. :p

Men jeg er en garvet nitpicker, så det er ingenting å bry seg om, tipper trærne

ser helt perfekte ut når du moser gjennom skogen i 200+. :green:

Ser nok ut som vi må leve med magiske ugjennomtrengelige vegger av skog

i noen år til.....men men....funker for meg. :D

Lenke til kommentar

Husker en demo av et rallyspill kalt British Touring Championship, tror ihvertfall det var det. Grafikken var mye, mye verre enn dette, men fartsfølelsen der jeg raste frem på smale skogsveier og mistet kontrollen et øyeblikk her og der, helst like før en sving.. var -vanvittig- - magen min hang igjen i den andre siden av rommet etter en lengre strekke hvor motoren skrek på høyeste gir og med maks turtall før jeg måtte nærmest panikkbremse før neste sving, skikkelig brytekamp med rattet og pedalene, og pulsen tør jeg ikke tenke på.

Om dette blir like bra, wow..

Lenke til kommentar
Ser nok ut som vi må leve med magiske ugjennomtrengelige vegger av skog

i noen år til.....men men....funker for meg.  :D

vel... det er ikke nødvendigvis sant. det kommende Xpand Rally har ikke ugjennomtrengelige vegger, så vidt jeg vet. Men hvis du kjører for langt unna løypa (eller et halvt sekund før du kjører på en tilskuer) blir bilen din pent og pyntelig hevd inn på veien igjen.

Xpand Rally har forresten også veldig bra grafikk. :)

edit: trykkleif

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar

Hvis det kommer karriere modus i dette spillet, så vil dette antageligvis være god nok grunn alene for meg til at jeg skal kjøpe det. Syns den var dødsfet i VRally 3 (og TOCA Racer forøvrig), bortsett fra at det var altfor lett å vinne 4WD mesterskapet. Syns det er synd at Codemasters ikke putta inn dette i CMR 4.0 (i og med at det var dem som også lagde TOCA Race Driver).

Syns det er gøy når jeg ikke kan velge fritt blandt hvilke bil jeg skal kjøre, men når jeg må gjøre meg fortjent på disse såkalte "try-out'ene" for å få en sjangs. En annen ting som irriterer meg grenseløst i CMR4.0 er det at det er kun Colin Mcrae som er god blandt 4WD bilene, dvs. det er ALLTID han som vinner hvis ikke du klarer å vinne, samt at det er GAME OVER hvis du ikke har klart å sanke mer enn 8 poeng etter to runder. Dette blir litt for arkade etter min smak.

Håper dette blir fikset på i Richard Burns Rally

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å bli en knakende god rally-simulator. Endelig! Er så utrolig lei av CMR-seriens fysikk, der bilen roterer rundt et sentralt punkt i stedet for at hvert hjul har sin fysikk, kontaktpunkter osv. Har vel blitt skjemt bort av GPL og NASCAR-serien tenker jeg :D . Så jeg gleder meg noe hemningsløst til dette her kommer ut. Jeg kan til og med leve med at det ikke er noen WRC-lisens. Det siste spillet uten WRC-biler jeg hadde det gøy med var Mobil 1 Rally Championship... Laaaaange baner! Those were the days! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...