Gå til innhold

Richard Burns Rally


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette Rally spillet holder jeg øye med selv.

Virker særdeles realistisk og fysikk motoren virker lovende utifra de video snuttene jeg har sett. Håper det er noe for den simulator elskern som meg, for simulator spill er det mangel vare på markedet idag.

Endret av Bossman
Lenke til kommentar

For å ødelegge litt for dere andre...

 

Ble nesten litt skuffet jeg! Ettersom de har klart å "regenerere" terrenget såpass, er det egentlig en skam at det ser så statisk ut! De har klart å gjenskape det ganske bra, men litt for få variasjoner i teksturene. Når de har klart det såpass, synes jeg de burde ta steget fullt ut.

 

....bare for å være kresen selvsagt! :D

 

Har sett spill som bruker fotograferte teksturer før som har vært noe nært dette resultatet, men klart det er bra.

 

En ting er jo selvsagt teksturene, men at et map blir gjenskapt jenvt over så realistisk er vel ganske unikt. Ser for meg dette spillet som veldig aktuellt i simulator sammenheng for rallyentusiaster og evt. i treningssammenheng :D

Lenke til kommentar

Ser bra ut, men det er mer som skal til for å danke ut Colin Mc Rae Rally 4, Vær effektene i det spillet er bare syke! Thumbs up to Colin McRae, men vi får se hvordan dette spillet skaker seg opp, for greit nok med bra terrain osv, men uten gode physics, realisme osv, så kommer man ikke så langt, men det er vel på riktig spor ihvertfall!

Lenke til kommentar
Hvis man tar seg tid til å titte på de andre bildene fra spillet samt videoene, så er det faktisk ikke så sykt mye bedre utseende på dette spillet sammenlignet med Colin 4

Synes nå Colin McRae 4 har ganske utdatert grafikk... Bilene er veldig bra, men der stopper det opp.

 

Tror dette spillet kan hamle opp med grafikken til CMR4 når det kommer.

Lenke til kommentar
Tror dette spillet kan hamle opp med grafikken til CMR4 når det kommer.

 

so?

Hva i alle dager mener du med kommentaren din da?

 

For min del er grafikk viktig i bilspill, i alle fall rallyspill o.l. Det er ikke akkurat den store dybden i noen bilspill, så derfor spiller den en ekstra rolle, selv om spillbarhet er viktigst.

 

Så hvis du hadde noe å si utenom en ett ords kommentar, så kan du si det.

Lenke til kommentar
Tror dette spillet kan hamle opp med grafikken til CMR4 når det kommer.

 

so?

"A man of few words"

 

likevel, fint unyttig inlegg men det kan man jo si om dette og.

 

Forresten, i videoen ser det jo ut til å være brukbar realisme og da, både på været og fysikken. Håper det blir ett Petter Solberg Rally snart :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...