Kultom Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Plutselig idag så jeg at jeg hadde fått min første advarsel , lurer da på hva det var for og når... Hjelper lite med advarsel om man ikke Vet hva det er for liksom Eneste jeg kan tenke meg jeg har fått advarsel for må være skriveleif Er det mulig å se hvem det var som ga meg det, og spørre ham, eller er det ett sted man kan se etter hvorfor jeg fikk det? Mvh En litt undrene bugbear Glem det, Så det nååå *Skamme seg* Endret 25. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 klikk på 10% tegnet hvis dte er det det står så kommer det opp et eget vindu Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) QUOTE (bugbear @ 25/04/2004 : 22:23) *Skamme seg* Tør jeg spørre hvorfor? EDIT: Tilbakemeldinger til moderatorteamet "neste" gang. Endret 25. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Jeg skammer meg fordi jeg kalte en som skulle selge Noe på bruktmarkedet uten å si hva det var han solgte CP-skada. Hva som fikk meg til å si det... 2 timer "funserver" cs.... Ikke bra for hodet. Sånn nå har jeg skriftet Og det var faktisk ikke ment til moderator teamet, jeg lurte på om jeg skulle ta den. men spørsmålet var rettet til alle og da tenkte jeg jeg skulle ta det her. Sikkert feil det og men Huff så dum ting av meg å få advarsel for. Endret 25. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
capy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) ser at jeg har fått 10% pga. at avataren min var noen bytes for stor. da har virkelig moddissene lite å gjøre på. men for all del, rett skal være rett. Endret 25. april 2004 av capy Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm, så det nytter å rapportere sånne ting også... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hmm.. fikk min første advarsel for et par måneder siden... Var en smule med vilje men.. det var moro asså.. lagde et så opplyst spam innlegg. og sa nederst: PS: dette er spam.. og jeg fikk advarselen min jea! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg