Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billig og bra domene/webplass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For hjemmeside husker jeg noen snakket om at osei.no var billig og bra. Hadde planer om å kjøpe meg der selv, men jeg gadd ikke. For et år siden var det de billigste norske jeg kunne finne(med ca. 20mb).

Det ser ut som du trengte litt større lagringplass enn det jeg trengte. :smile:

Lenke til kommentar

OSEI er ikke aktuelt. Har hatt dem i nesten et år. De tilbyr ikke SQL-databaser, heller ikke Shell (ikke påkrevd, men absolutt en fordel) og supporten der er virkelig ELENDIG (er ikke interessert i å vente opptil flere dager for å få svar på enkle spørsmål). At de kun tilbyr support pr. mail behøver ikke å være en ulempe, men hos dem er det virkelig det!!

Lenke til kommentar

Jeg har brukt OSEI, de har da mye kortere svar på salg enn support da, kanskje du kan kontakte de der istendenfor? Eneste problemet jeg hadde var litt nedetid på serverene, men det var mest på mailservere da (som jeg ikke brukte og derfor ikke merket noe til).

Lenke til kommentar

OSEI hadde store problemer i fjor høst, nedetid på mange timer daglig. Men har vært stabil siden. Som sagt, det bør være unødvendig å vente flere dager på support. Hos ISP'er bør den være noen timer, maks ett døgn, medmindre de tilbyr telefonsupport. Har ikke prøvd salg, men det høres jo unektelig suspekt ut at de har langt bedre responstid på salg enn på support. Da får de flere kunder enn de kan betjene :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-04 21:30, bok2 skrev:

Noen som har forslag her?


Har idag et glimrende tilbud fra servetheworld.net som gir meg 300 MB webplass, MySQL, ubegrenset epost etc. for den latterlige sum av 49 kr+mva/mnd, og det inklusive .com-domene. Haken er begrensning på 1 GB transfer pr mnd.


Nå holder 1 GB transfer i massevis for meg foreløpig, men på sikt kan behovet bli større. Da vil neste løsning koste 79 kr/mnd+mva, med dobbelt så mye overføring, noe jeg egentlig synes er en grei pris.


Lurer likevel på om det er noen her inne som vet om andre tilbud som bør vurderes??


 

Hørtes jo ut som et bra tilbud det da. Alternativt kan du kanskje vurdere http://www.webdeal.no ? Bruker dem selv og er så langt meget fornøyd(har ikke jeg store krava da).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...