snole Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det at AMD går på lavere MHz har med arkitekturen (oppbyggingen) av prosessoren. Min XP2500+ for eksempel, går på 1.83 GHz til vanlig. Klokker jeg den opp til 2.2 GHz (som er XP3200+ hastighet) yter den nesten like mye som en Pentium 4 3 GHz (m/800MHz FSB). Det er snakk om 9-10 % forskjell på ytelse, selv om det er 36-37% forskjell på antall MHz disse prosessorene går på. Så se bort i fra MHz. Det blir som noen sa å måle hvor bra en motor er kun ut ifra rpm'en på motoren. Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Når 64-bits operativsystem kommer ut, vil en AMD 64 3200+ på 2.2GHz yte 4.4GHz. Så nei, en hz er ikke en hz hva i huleste babler du om tør jeg spørre? Lenke til kommentar
jULF Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ser at mange her vil bare gi meg huden full! men takk til dere som har postet litt større og forklarende svar. Til dere andre dere kan trolig lite eller ikke noe så STAND DOWN! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ser at mange her vil bare gi meg huden full! men takk til dere som har postet litt større og forklarende svar. Til dere andre dere kan trolig lite eller ikke noe så STAND DOWN! Det er vel ingen tvil om hvem som kan utrolig lite.... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ser at mange her vil bare gi meg huden full! men takk til dere som har postet litt større og forklarende svar. Til dere andre dere kan trolig lite eller ikke noe så STAND DOWN! Jeg vet ikke hvem som ikke kan trolig lite.... Kom fra rett kjeft.... Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg ser at mange her vil bare gi meg huden full! men takk til dere som har postet litt større og forklarende svar. Til dere andre dere kan trolig lite eller ikke noe så STAND DOWN! Jeg vet ikke hvem som ikke kan trolig lite.... Kom fra rett kjeft.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Når 64-bits operativsystem kommer ut, vil en AMD 64 3200+ på 2.2GHz yte 4.4GHz. Så nei, en hz er ikke en hz En AMD 64 3200+ har 2.0 GHz og vil "yte" rundt 2.6 GHz med 64-bits OS om man regner som du har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå