ArmenMinAU Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Morn Morn Jeg er en passe skilla CS-spiller som søker etter klaner som jeg kan få tryout hos Klanen bør helst være seriøs og medlemene bør være skilla. Trenger din klan flere spillere så vær så snill å gi meg en tryout Mitt CS-nick er kazuyoshi ... Endret 25. april 2004 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kan jo prøve #ProForce på quakenet vis du er god.. (Vet navnet er litt sært =) ) Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Morn Morn Jeg er en passe skilla CS-spiller som søker etter klaner som jeg kan få tryout hos Klanen bør helst være seriøs og medlemene bør være skilla. Trenger din klan flere spillere så vær så snill å gi meg en tryout Mitt CS-nick er kazuyoshi ... Hvor seriøs klan vil du være med i da? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Sånn passe seriøs... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Slike ting ska tas HER: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=101 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Slike ting ska tas HER: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=101 Flyttes (Håper at det var riktig lenk ) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 #Team-Apocalypse Utifra irc-kanalen virka ikke Team-Apocalypse særlig seriøst... Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) #Team-Apocalypse Utifra irc-kanalen virka ikke Team-Apocalypse særlig seriøst... åja så du veier Claner opp fra om de har "L" eller ikke? vis du veier en Clan ut ifra IRC channelen dere's da, ja... tror du skjønner hva jeg mener =) grunnen til at vi ikke har så mange idlere er fordi clanen ble stiftet i går kveld og delvis på nattetid Men jeg kan forsikre deg om at clanen er serriøs å at "L" og flere idlere er på vei mvh eQunix Edit: skjønte du hva jeg mente? channelen har vært oppe i 12 timer ca Endret 1. mai 2004 av eQunix Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 #Team-Apocalypse Utifra irc-kanalen virka ikke Team-Apocalypse særlig seriøst... åja så du veier Claner opp fra om de har "L" eller ikke? vis du veier en Clan ut ifra IRC channelen dere's da, ja... tror du skjønner hva jeg mener =) grunnen til at vi ikke har så mange idlere er fordi clanen ble stiftet i går kveld og delvis på nattetid Men jeg kan forsikre deg om at clanen er serriøs å at "L" og flere idlere er på vei mvh eQunix Edit: skjønte du hva jeg mente? channelen har vært oppe i 12 timer ca Eh.. og det kaller du en seriøst clan? Har dere øva inn taccs osv? Spilt mye sammen? Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 #Team-Apocalypse Utifra irc-kanalen virka ikke Team-Apocalypse særlig seriøst... åja så du veier Claner opp fra om de har "L" eller ikke? vis du veier en Clan ut ifra IRC channelen dere's da, ja... tror du skjønner hva jeg mener =) grunnen til at vi ikke har så mange idlere er fordi clanen ble stiftet i går kveld og delvis på nattetid Men jeg kan forsikre deg om at clanen er serriøs å at "L" og flere idlere er på vei mvh eQunix Edit: skjønte du hva jeg mente? channelen har vært oppe i 12 timer ca Eh.. og det kaller du en seriøst clan? Har dere øva inn taccs osv? Spilt mye sammen? Klanen består forløpig bare av 2 Derfor prøver jeg og forklare "niXon" at man kan ikke se på IRC channele'n dere's om de er serriøse eller ikke mvh eQunix a.k.a gb Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Eh.. og det kaller du en seriøst clan? Har dere øva inn taccs osv? Spilt mye sammen? Hmm, please da. En klan må jo begynne et sted ? En klan må jo få lov å få tid på seg med taccs osv? Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 #Team-Apocalypse Utifra irc-kanalen virka ikke Team-Apocalypse særlig seriøst... åja så du veier Claner opp fra om de har "L" eller ikke? vis du veier en Clan ut ifra IRC channelen dere's da, ja... tror du skjønner hva jeg mener =) grunnen til at vi ikke har så mange idlere er fordi clanen ble stiftet i går kveld og delvis på nattetid Men jeg kan forsikre deg om at clanen er serriøs å at "L" og flere idlere er på vei mvh eQunix Edit: skjønte du hva jeg mente? channelen har vært oppe i 12 timer ca Eh.. og det kaller du en seriøst clan? Har dere øva inn taccs osv? Spilt mye sammen? *tenke før man poster* Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 #Team-Antonsen @ qnet Skal dere være seriøse? Hvorfor er det ingen folk på kanalen? Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 trenger clan tar 2 kills per death! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 amer' date='12/05/2004 : 19:14'] trenger clan tar 2 kills per death! hihi, du tar ALLTID 2 kills pr death altså ?? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 gå på forumet til 10hi.net, så på CS og se på clan innlegget... ta kontakt med eniac... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå