-morten Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vi har en litt eldre crt skjerm, som nå takket for seg. Bildet klappet først sammen mot midten (det ble smalere), før bildet forsvant helt. Er da bilderøret gått, så vi bare må kassere hele greia, eller kan det være en kondensator eller.no slik at det enkelt kan fikses? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Skjedde med en gammel 17" skjerm av min for mange år siden. Jeg fikk beskjed om at det ikke ville være enkelt å fixe den, fordi kretsskjema ikke var lett å oppdrive. Så jeg kjøpte likesågodt en ny en. Ikke vet jeg. Gadd aldri å finne ut av hva som var galt med den, og jeg ville bytte ut den gamle uansett. Endret 25. april 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det høres ut som vertikal-deleren er svidd av (Hvis crt er ca lik en tv) Jeg har samme problemet med tv'en min så den skal jeg levere inn, vil koste ca 1200 å reparere. Ville ikke anbefalt deg å reparere din til den prisen, men igjen så trenger det ikke være det som feiler den Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Du får sansynligvis en mye bedre skjerm for bare litt mer penger enn det koster å reparere den, så hvorfor gidde..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå