Gå til innhold

Må kjøre Easy Cd 5.0, men vil heller kjøre Nero

Anbefalte innlegg

Har et problem med min kjære data ( Laptop ); Når jeg kjøpte den så fulgte det med Easy Cd Creator Basic 5,0, og har vært ok fornøyd med dette programmet. Men etter å ha blitt kjent med Nero så har jeg falt for denne totalt.

Kjøpte derfor en versjon av denne, men etter installsjon fikk jeg beskjed om at den ikke var kompatibalt med spilleren min. Derfor så lurte jeg på om det er noen som vet om jeg kan gjøre noe med dette via bios eller lignende.

Datamaskin type: I-buddy 4 ( by Elitegroup)

Dvd/cd spiller: Hitatchi Slim

Hovedkort levert av SIS.

På forhånd takk.

Mvh

Bleepher

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, trodde Nero var kompatibel med stort sett det som fantes av cd-brennere. Har du siste Nero-versjon? (6.3.1.6)

Hvis du har en eldre versjon en denne, kan det hende det hjelper å oppdatere fra nero sine nettsider (gratis hvis du har kjøpt en 6.*.*.* - versjon)

Lenke til kommentar

Det er ofte at brenneren kun fungerer med medfølgene program. Jeg hadde en MSI-brenner som kun fungerte med Easy CD-Creator. Hadde ikke noe annet valg enn å bruke det, eller kjøpe ny.

Er ikke sikkert det stemmer for deg da, men det er en mulighet.

Lenke til kommentar
Det er ofte at brenneren kun fungerer med medfølgene program.

Nei, det kan ikke stemme. Det er omvendt, det medfølgende programmet kan kun fungere med den spilleren. Når du kjøper et program så skal det fungere på alle spillere.

Edit: mulig jeg misforsto hva du mente, du mente sikkert å kjøpe nytt program.

Har du avinstallert Easy Creator først?

Endret av hårek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...