diversity Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Syns'n er fin jeg! Men du kunne i det minste laga noen vifte hull. Sånn at det så ut som du hadde gjort noe! , men fin er'n! trenger ikke viftehull.. har wassercooling.. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 syntes den var bra jeg. har selv chieftech og vis jeg får en dremmel til bursdagen min så går de rillene forran fort. det skal jeg låve dere. misunne ryddige kabler Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Såvidt jeg ser er dette nok for min del til å være en mod. eget vindu, egen utskjæring, fanduckt. Ja, kunne vert gjort mer.. men det ser bra ut.. litt mange farger etter min mening. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 har fjernet de rillene jeg. du får mye bedre effekt ut av viften!!! Teste det med og ha 2 vifter som va helt lik.. trodde ikke det jeg kjente. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 viften har klarning gjennom fan ducten da.. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hva bør jeg gjøre med de stygge rillene? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 du kan mekke plexi der eller noe (hinter til suzze's mod).. eller du kan mekke noe annet jiggy der.. men hvis du skal fjerne platen bak rillene, må du ofre en av hdd skuffene... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 hva bør jeg gjøre med de stygge rillene? Sette kobberrør der: Lenke til kommentar
stidz Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) hmm. har ikke råd til og ofre en HD brønn. men har tenkt og sette inn en netting der og lage et hull i nettingen nederst med et rår som som går helt i gjennom med en vifte i. eller burde jeg ha den under nettingen? EDIT: funker det og sette inn plexi i en HD vis du tar av lokket på toppen og skjærer ut og limer faST PLEXI? Endret 28. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 noe galt med juletrær? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Skjønner ikke helt ka folk klager på... En bra mod d der...Litt mye lys etter min smak, men det får heller være opp til hver enkelt ka de vil lyse opp me. Likte fan-ducten Lenke til kommentar
KaLiS_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Herregud folkens ! ! ! Vis litt respekt for mannen som legger ut sin mod her!! Han har gjort en digg jobb.. :D ReSpEcPaH! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 jeg syns at casemoden var KNALL har et a.c ryan transparent case jeg..skal lage et juletre av det Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 jeg syns at casemoden var KNALL har et a.c ryan transparent case jeg..skal lage et juletre av det Om du lager jultre av det kommer du til og angre.. det er ikke pent, det er mere irriterende.. annbefaler deg og ordne noe spessielt det er allerede for mange juletrær som kalles PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå