diversity Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har holdt på å modde på Chieftec kabinettet mitt en stund nå.. og nå sier jeg meg fornøyd med resultatet.. (utenom sprekken i plexien) små bilder Store bilder Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Vil vel ikke kalle det der en mod, men heller en tilfeldig sammensatt microplex-boks Ville vell ille vært for mye folangt med klare og opplyste bilde? Endret 25. april 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Liker ikke å kalle det der for en mod Som sagt, en lysende microplexboks som minner meg mer om red light district Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) er ikke tilfeldig sammensatt da.. er kun katoder, leds og uv kabel fra microplex.. Endret 25. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Betydningen av case-mod: -Case er det samme som kabinett, altså det man har hardware'en inni. -Mod kommer av det engelske ordet modification, som på Norsk betyr modifisering. (Forandre) Moddet han ikke kabinettet sitt når han skjærte i døren og satt inn plexi? Borret han ikke i kabinettet når han satt inn leds? Var det ikke modding når han lagde fan-duct i front? Skjerp dere.. Syns det var pent jeg. Bildene var kanskje litt utydlige. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Syns det var pent jeg. Bildene var kanskje litt utydlige. Smak og behag. Bildene er tatt i mørket. typisk for folk so bare vil si: Se så mye lys jeg har! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) er bilder i lys der og da.. men selvfølgelig hvis dere synes det var ugly så er jo d greit.. men skjønner ikke hvorfor dere kaller det microplex kasse... Endret 25. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Synes det vart najs jeg. Det er en slags casemod, ikke en MOD. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Synes den var bra eg! Var ikkje standard microplex-mod det der. Etter det eg kan sjå er både vinduet og fronten heimemekka, kan ikkje akkurat lage lysrøra sjøl heller.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er jo delevis en mod da, har har jo modifistert døren sin da. men ellers ting og tang som ikke er neo over det store Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Det er en slags casemod, ikke en MOD. høh? tok ikke den helt.. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 er jo en mod men en VELDIG liten mod på godt norsk hehe !du burde tatt vekk alle de der ekle rillene i front hvertfall! Lenke til kommentar
flabben Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Syns'n er fin jeg! Men du kunne i det minste laga noen vifte hull. Sånn at det så ut som du hadde gjort noe! , men fin er'n! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er jo delevis en mod da, har har jo modifistert døren sin da. men ellers ting og tang som ikke er neo over det store Hmm... Modifisert front? så ikke den på bildene jeg. kanskje jeg har veldig dårlig syn i mørket? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er jo delevis en mod da, har har jo modifistert døren sin da. men ellers ting og tang som ikke er neo over det store Hmm... Modifisert front? så ikke den på bildene jeg. kanskje jeg har veldig dårlig syn i mørket? Kanskje du må se bedre etter Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 det er jo en casemod, han har ordnet plexi i sidedøren, ordnet slags viftehull i fronten... men jeg kan forstå de som mener det er en microplex kasse.. min det ble fint Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er jo delevis en mod da, har har jo modifistert døren sin da. men ellers ting og tang som ikke er neo over det store Hmm... Modifisert front? så ikke den på bildene jeg. kanskje jeg har veldig dårlig syn i mørket? Kanskje du må se bedre etter Hmmm....... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 skjerp dere.. kom heller med litt konstruktiv kritikk visst dere ikke syntes det var noe særlig.. Bildene dine er dårlige, så det er faktisk vanskelig å se hva du har gjort og hva slutt resultatet ble. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 skjerp dere..kom heller med litt konstruktiv kritikk visst dere ikke syntes det var noe særlig.. Bildene dine er dårlige, så det er faktisk vanskelig å se hva du har gjort og hva slutt resultatet ble. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Er jo delevis en mod da, har har jo modifistert døren sin da. men ellers ting og tang som ikke er neo over det store Hmm... Modifisert front? så ikke den på bildene jeg. kanskje jeg har veldig dårlig syn i mørket? Kanskje du må se bedre etter Hmmm....... hmmm? det er et bilde som viser "effekten" av katodene jeg har UNDER pcen.. så si meg en annen måte jeg kan vise det i lyset da... Edit: la ut noen bilder til som kanskje er bedre.. her men en ting.. hvorfor LITEN mod? har jop moddet psu, laget fan duct, satt inn vindu, laget fluoriserende strips... Er det liksom ingenting det eller Endret 26. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå