bok2 Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Noen som har fått dette til å fungere? Hr selv en Cisco 667 ruter fra NGT, og har stresset med å få dette til å fungere. Har prøvd å åpne alle porter (1-65535) i ruteren mot min lokale ip-adresse (10.0.0.2) uten å komme noen vei. Har funnet ét program som virker over NGTs linjer til dette formålet, Roger Wilco. Det er likevel ganske knotete og primitivt sammenlignet med Messenger. Noen andre forslag? [ Denne Melding var redigert av: bok2 på 2002-04-05 10:20 ] Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 HJELP HAN!! (og meg) pliiz men jeg har netopia, hvilkenm port skal jeg åpne?? [ Denne Melding var redigert av: Torsteinen på 2002-10-13 20:52 ] Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det er IKKE nødvendig å åpne noen porter for å sende og motta tekst. MSN støtter derimot ikke NAT som NGT sine routere benytter. Derfor kan man ikke sende filer eller benytte seg av tale funksjonene i MSN. Det eneste som har virket for meg er å ta imot filer. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Om du har mulighet til å sette en ip-adresse som virtual dmz host skal det fungere. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Du kan gjøre følgende: Enten bruk Trillian som er ett alternativ til MSN messenger. Du kan bruke MSN messenger 5 beta. Eller den beste, skaff msnproxy fra http://johnny.acos.no/proxy/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå