WikingTOR Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg trodde virkelig at nvidia hadde lært, men tydligvis ikke. hvorfor futurmark gir dem sin velsignelse kan en jo bare spekulere om. Forcewave 60.72 DRIVER INVESTIGATION Lenke til kommentar
TDK Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg tok ikke den helt. Er driverene ikke verifisert av futuremark? Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 jo og om du leser artikkelen så kan en jo begynne å lure på hvorfor så er tilfelle Lenke til kommentar
fLR Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 This in result is no different to the optimisations in previous drivers which Futuremark have frowned upon. Vi husker jo alle avdekkelsen av at Nvidia hadde drivere optimalisert for 3dmark. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Gammelt nytt... Ikke helt bra artikkel det der, men den peker jo på en del diskutable optimiseringer. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jo og om du leser artikkelen så kan en jo begynne å lure på hvorfor så er tilfelle Det skal jeg fortelle deg: $$$$$$$$$$$$$$$ <- Sikkert derfor Neida, ikke noe konspirasjonsteorier her i gården. Hirr. Men det må vel være en eller annen grunn til at Futuremark lot det passere. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hva er problemet? etter det jeg kan forstå så er driveren godkjent av futuremark.... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hva med å vente med å dømme noen før skjermkoret er i salg og nye drivere er på plass Husk at 60.72 er bare en beta driver! Endret 25. april 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Stygt, rett og slett stygt. Vi så jo helt tydelig at her var det noe riktig galt. Dette er ikke bra for nVidia. Synd, fordi de trenger ikke en ny skanale, og de trenger å bevise for alle at fadesen med GF FX er rettet opp. Det gir meg ikke akkurat lyst til å kjøpe et kort basert på en av nVidia sine grafikkbrikker neste gang jeg skal bytte ut noe. Det de ender opp med hvis dette skulle vise seg å være riktig, er at de jager kundene sine over til ATI... Og det ville ikke vært bra for konkurransen. Endret 25. april 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det blir nok helt sikkert ordnet med sikkerlige drivere.... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg trodde virkelig at nvidia hadde lært, men tydligvis ikke. Stygt, rett og slett stygt. Vi så jo helt tydelig at her var det noe riktig galt. Dette er ikke bra for nVidia. Dette er typisk ATi gutter som setter seg ned med en BETA driver til et kort som IKKE en gang er ute på makedet.... Og skriker.... SEEEEE de jukser... En driver til et grafikkort som er meget kompliser er ikke noe du lager perfekt på en, to, tre. Derfor synes jeg det er like meningsløst som å spise knekkebrød med kniv og gaffel å skrike ut om mulige driver ploblemer allerede! Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 De har tydelivis bygd driveren først rundt futuremark for så å gjøre resten senere:p Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det spiller jo ingen rolle hvor beta driveren er, eller hvor prerelease kortet er, når nvidia leverer dette til pressen for å vise community hvor bra kortet dems er. Når dem så på en måte jukser seg til et godt resultat, er det bare skammelig. Jeg håper nvidia ikke gir opp, men virkelig kan gi ATi konkurranse på skjermkortmarkedet, det er noe vi alle nyter godt av. Deretter håper jeg nvidia skjerper seg, og driter i å optimalisere driverene sine for futuremark. Hernest venter jeg bare på et evt. svar fra nvidia og futuremark med forklaring på det som ble sagt i artikkelen. _ johanf Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hernest venter jeg bare på et evt. svar fra nvidia og futuremark med forklaring på det som ble sagt i artikkelen. Pga. av en beta driver Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vi får se om de retter opp disse feilene når de virkelige driverne kommer ut. Det håper jeg de gjør. Vi husker jo forrige skandale mellom nVidia og Futuremark, hvor nVidia ble tatt med buksene nede. Vil ikke at dette skal skje igjen. Det er ikke bra for konkurransen. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er så latterlig å lese inlegg til ati-fanboys(og andre fanboys i andre sammenhenger) som virkelig trur det er en eller anna sport å slenge med leppa fortast mulig og mest mulig, så fort det er et eller anna som kan bety nederlag for nvidia. Alt for mange ugjennomtenkte og lite objektive utsagn. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vet ikke hvor lenge de fleste av dere har vært på dette forumet, men jeg har faktisk vært her siden Hardware.no kom i gang. Man skal ikke langt til bake før forumet var hva jeg ville kalle Pro NV, og nevne Ati var ikke poulært, de var ofte kritiserte for dårlige drivere og kort. Nå når ting har snudd seg så er det blitt fryktelig galt å kritisere NV, for de har som mange her sier bare perfekte drivere uten feil. Måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Så no meiner du at det er på tida at ati-folket skal ta igjen for undertrykkelsen dei lei under? Eg har vore her noken år sjøl, og dette kommer i samme leia som amd/intel-greia. For noken år sida var AMD heit og dårligare enn Intel, dette har snudd seg i det siste, og man får et nytt syn på saka (i alle fall angåande varmen). Men eg meiner at man skal ha et kritisk, men ikkje overnervøst syn på noken av hardware-produsentane. Eg syns at det stinker ati-love ala amerikansk nasjonalfølelse. Kan godt hende Nvidia er noken skikkelig sleipe jævler, men gi dem da èn sjanse før dere hiver dere på dem. Å drive å bassere hetsen sin på BETA-drivere og kort som ikkje er på markedet enda, synst i alle fall eg er å dra "litt" korte slutninger. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Det som stinker er all Pro ditt og datt, mitt problem er at den dagen jeg skal svi vekk 5000,- på et stykke hardware så er det godt å vite litt om det. Da er forumene en god plass. Men det er påfallende hvor ting har snudd seg her etter at Ati kom seg opp på nivå med NV. Endret 26. april 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er så latterlig å lese inlegg til ati-fanboys(og andre fanboys i andre sammenhenger) som virkelig trur det er en eller anna sport å slenge med leppa fortast mulig og mest mulig, så fort det er et eller anna som kan bety nederlag for nvidia. Alt for mange ugjennomtenkte og lite objektive utsagn. enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå