Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal være ganske lydløst. Heatsinkene og vifta skal etter planen ut.

Har en 1cm kobber plate på jobben som jeg håper å få laget en heatsink-leder ut av. Dersom jeg får satt den sammen da. Funker det med arctic silver lim mellom platene? Tenkte å bruke en kombinasjon av lim og skruer for å feste dem til hverandre....

Dersom dette ikke går så må jeg vel punge ut for en kobberbolt 5x5cm... Litt bekymret for vekten på chippene, men det løser seg vel...

Fant en link til printerkabel feste på hovedkortet. Dersom denne lar seg bruke da... Kun $3 fra et sted i usa. (har den hjemme :)

Takk for tipset om lian li knapp/ledning settet. Dette er vel industristandard på kontaktene for power, reset, leds etc?

Hvor høy er den CF disken? dersom den er type II bli det kanskje ett problem med cf-ide kortet. Det tar type I og II i den øvre slotten og I i den nedre.

Har noen konsept tegninger klare når jeg kommer hjem.

takk for tipsene så langt.

Lenke til kommentar

Det ble desverre en del andre ting som måtte prioriteres denne uka, men jeg skal prøve å få til en oppdatering med tegninger etc i kveld eller i morgen.

Liten oppdatering, mottok festeskruer til slotin dvd spilleren i dag. Det er de minste skruene jeg noen gang har sett. 1mm aluminium festeplate til spilleren tror jeg faktisk blir for tykke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...