tulletufs Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Jeg kjører mitt Gf 4 ti 4200 ganske overklokket Core Clock: 360 Memory clock: 640 Men.. Jeg trenger å stille på vcore til gpu'en.. Er det noen som har anelse om hvordan du gjør det? Mvh THomas Endret 25. april 2004 av tulletufs Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Da tror jeg du må lodde/modde selve grafikk-kortet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Her er en voltmod guide. Men du må ha bedre kjøling en standard om gpu'en skal overleve høyere spenning... Lenke til kommentar
tulletufs Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 takker.. Har kjøpt ny thermaltake kjøling til sjermkortet.. så det skal gå fint tror jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 takker.. Har kjøpt ny thermaltake kjøling til sjermkortet.. så det skal gå fint tror jeg Bare vær nøye når du lodder. Søler du loddetinn på en krets er skjermkortet garantert dødt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå