havfal Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvordan skal jeg fjerne spørsmål om at jeg må skrive inn passord/trykke på hvilke bruker jeg skal inn på når jeg starter windows XP? Jeg har bare en account på min PC så det hadde vært fint om det gikk ann å fjernene spørsmålet. Det var ikke slik i starten, men det kom etter at jeg hadde lagt inn MS Office2003 jeg bruker XPhome, men den passord-ruten som kommer opp er ikke den ''vandlige'' der det står velkommen til venstre, den er mer som en vanlig passord rute... og den er svært irriterende Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hei, hvis du titter i menyen til venstre så ser du en link til et forum som heter programvre. Under det forumet er det en kategori som heter windows. Der skal dette spørsmålet stilles, ikke i annet om hardware. Siden du er ny her skal jeg flytte den for deg, men vanligvis stenger vi feilpostede tråder Velkommen til forumet Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du kan gå hit å laste ned Tweakui, så setter du deg selv til å logge på automatisk vha programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå